به گزارش دیارمیرزا

دنیا دار مکافات است آقای درودگر عزیز!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این دنیا قوانین نا نوشته زیادی دارد و در بسیاری از موارد کار ما انسانها به دنیای دیگر واگذار نمیشود و تاوان عملکرد خود را همین جا پس خواهیم داد، به عبارت دیگر: این دنیا دار مکافات است.  زمین گرد است و دائما  میگردد، گویی در این گردش جای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این دنیا قوانین نا نوشته زیادی دارد و در بسیاری از موارد کار ما انسانها به دنیای دیگر واگذار نمیشود و تاوان عملکرد خود را همین جا پس خواهیم داد، به عبارت دیگر: این دنیا دار مکافات است.  زمین گرد است و دائما  میگردد، گویی در این گردش جای آدمها را نیز دائما با یکدیگر عوض میکند، فقط برای آنکه عدالت الهی در زمین هم اجرا شود.sadegh-dorodgar-malavan

جناب آقای درودگر عزیز قصد داریم در این مقاله بی پرده مشکلات ملوان را مورد بررسی قرار دهیم:

ما گفتیم تقویت عملکرد رسانه ای، گفتند چون دوربین شما در ورزشگاه آزادی گرفته شده نقد میکنید، گفتیم هماهنگی بیشتر لیدرها، گوش کسی بدهکار نبود، گفتیم احسنت بر سکوی ۱۰، عالم و آدم بر سر ما خراب شدند که نه حمایت هوادار تاثیری در نتایج ملوان ندارد و شما دشمن ملوانید، دیگر ترسیدیم بگوییم مشکل از مربی نیست، چون نسل جدید شهر ما باید امروز را تجربه میکرد که نه مربی خارجی که حتی مربی داخلی غیر بومی هم دوای درد ملوان نیست، چون واقعا مشکل ملوان از مربیانش نبود و عیار یک مربی بسته به ابزاری که در اختیارش گذاشته شده باید سنجیده شود و باشگاهی که فاقد زیرساخت های لازم برای حرفه ای گری است نمیتواند برای قهرمانی رهسپار میدان شود، اما روز به روز از ریشه ها دور شدیم و بنایی را ساختیم روی زمینی که فاقد شناژ بندی و فنداسیون است.

ما آن موقع هر چه گفتیم و نقد کردیم، توسط برخی سایتهای وابسته علنا به دشمنی با ملوان متهم شدیم، امروز که همان مشکلات مد نظر ما توسط خود شما مطرح میشود، باز هم قبول ما دشمن ملوان، نقاد ملوان ولی شما را به خدا به فکر رفع ریشه ای مشکلات باشید.

جناب آقای درودگر فراموش نکنید یک مدیر موفق فردی است که بتواند گاهی بیرون از کالبد خود و کمی بالاتر از آن به محیط اطراف خود و عملکردش اشراف داشته باشد، ضعف ها را ببیند و سنجیده ترین تصمیمات را اتخاذ کند.

بارها گفتیم نباید فراموش شود فوتبال انزلی یک مکتب است، مکتبی که وامدار باشگاه گیو انزلی است و هر چه از این مکتب فاصله بگیرد به نابودی اش نزدیک تر میشود. وقتی حسین هدایتی با حضوری پر سر و صدا و چون طبلی تو خالی رهسپار انزلی شد و همان پول منطقه آزاد انزلی را آن هم به صورت قسطی و با منت به فوتبال انزلی کمک کرد ملوان گام برداشتن در جاده تباهی را آغاز کرده بود، همان روزهایی که هر چه گفتیم حال که پول نیست حداقل فشار را از روی دوش بازیکنان کم کنید تا بتوانند جوابگوی انتظار کاذب بالا رفته ی هواداران باشند هیچ گوشی بدهکار ما نبود.

این اشتباهات در فصل اخیر نیز تکرار شد، این بار با جیبی خالی تر و البته با پزی عالی تر، اینبار حتی پای مربی خارجی نیز به شهر ما باز شد، گفتیم کار انجام شده است و باید حمایت کنیم و الحق هم کم نگذاشتیم. اما اشتباهات با عدم جذب بازیکنان تیم های امید و پایه، با فراری دادن بازیکنان مستعد که امروز در تیمهای دیگر میدرخشند و با حفظ ظاهر باشگاهی که از درون با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم میکند و با قرار دادن بازیکنانی که پول نگرفته اند در مقابل هوادارانی که دیگر انتظار گذشته را از آنها ندارند روز به روز ملوان از سکوهای ورزشگاه انزلی دورتر شده اند و متاسفانه شاهدیم شما کماکان با همان پتانسیل روز نخست بر اشتباهات خود با اقتدار پا فشاری میکنید.

جناب آقای درودگر شاید حق با شما باشد وقتی مربیان بومی انزلی به اندازه یک لیدر تیم های سرخابی درآمد ندارند باید هم شما آقای گل لیگ فوتبال کشور و زننده بیشترین گل در یک بازی آسیایی را که مربیگری تیم شما را بر عهده گرفته با لیدر باشگاه مقایسه کنید و احترام کسوتش را هم نگاه ندارید، باید هم وقتی درآمد یک مربی تیم های پایه ملوان چند میلیون تومان است به دستاوردهای ارزشمند تیم های پایه ملوان به سادگی چوب حراج بزنید، گویا شما برای ارزش گذاری معیارهای دیگری را ملاک قرار میدهید اما آیا واقعا زمان آن نرسیده است که عملکرد خودتان مورد ارزیابی قرار بگیرد و به افکار عمومی پاسخگو باشید؟

روزی که شما و برخی مسئولین انزلی همگی دور یک میز نشستید و سهام باشگاه ملوان را به اصطلاح از حسین هدایتی تحویل گرفتید و بین خود تقسیم کردید به این باور نرسیده بودید که دانستن حق مردم انزلی است؟ همان مسئولینی که ملوان را مفت  و طی عهدنامه ای بدتر از ترکمان چای تقدیم حسین هدایتی کردند تا این فرد بدون پرداخت ارزش سهام یک باشگاه لیگ برتری صاحب تیم ما شود و بتواند عقده ی ۵۰ ساله همه سرخپوشان پایتخت را برآورده سازد کسی که در نهایت زد و بند پشت پرده اش باید با همتای پرسپولیسی شاغل دیگرش در این استان رو شود و در ادامه با هزار ادا و اطواری که برای ما به راه انداخت قوی سپید ما را به مسلخ آزادی بفرستد و امروز باید هم شما عزیزان مجددا سهام این باشگاه بی ارزش شده را رایگان بین خود تقسیم کنید.

وقتی سایت ورزشی گل پرده از کمک مالی مخفیانه و پشت پرده حسین هدایتی به داماش برداشت (آنهم در زمانی که حق ملوان را ادا نمیکرد)، گفتیم تیممان را در این فصل به دست شما که همراه و دستیار هدایتی بوده اید سپرده ایم پس بهتر است برای باز شدن پرونده و حقیقت در آن برهه سکوت اختیار کنیم، اما جناب آقای درودگر امروز که خود در دام دسیسه های طرح ریزی شده و ساماندهی شده برای سکوهای انزلی افتاده اید مطمنا عدالت الهی را بهتر از پیش درک خواهید کرد، همان دسیسه هایی که حسین هدایتی را برای دریافت یک میلیارد طلب باقی مانده ملوان بواسطه آن تحت فشار گذاشتید و از او میخواهید برای جلوگیری از فاش شدن نا گفته های بیشتر و تلخ تر بدهی اش را پرداخت کند، اسراری که امروز در سینه شماست و مطمئنا اگر خود را یک ملوانی میدانستید dorodgarدر مقابل ظلم و جنایت و البته خیانت احتمالی فردی که در لباس خدمت با احساسات مردم صورت گرفته است سکوت نمیکردید.

جناب آقای درودگر، زمان آن رسیده است که پاسخگو باشید، نه شما بلکه همه عزیزانی که بدون کسب اجازه از مردم این شهر سهام ملوان را بین خود تقسیم کرده اید. همه کسانی که عشق و علاقه این مردم به رسم امانت دست شما سپرده شده بود اما فراموش کردید که این سهام ارث پدری کسی نیست و توسط فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا ( امیر حبیب ا… سیاری) به مردم انزلی واگذار گردیده است و کسی حق ندارد بدون رضایت آنها این سهام را خیرات کند.
حال بهتر است روشنگری بفرمایید که تکلیف ملوان چیست با این صاحبین جدید سهام که حتی رسما سهامدار شدنشان را اعلام نکرده اند؟ 

امروز که برای ساکت شدن اعتراضات تصمیم به برکناری مربی خارجی گرفته اید، بهتر است کمی بیشتر به دور و اطراف خود بنگرید که آیا واقعا مشکل ملوان مربی است ؟ مگر مشکل ملوان علم روز فوتبال جهان نبود ؟ مگر پیشکسوتان و بازیکنان ملوان را یک به یک به نبرد رسانه ای فرا نخواندید و همه را از میدان بدر نکردید، چه شد که امروز به این نتیجه رسیده اید که مشکل از جای دیگری نشات میگیرد ؟
جناب آقای درودگر عزیز تعارف را کنار بگذاریم، باید بپذیریم ملوان مشکل مدیریتی دارد، ملوان مشکلات ساختاری دارد، مشکل ملوان با تجدد گرایی غیر اصولی حل و فصل شدنی نیست، ملوانی که زر و زور ندارد با معیارهای اشتباه شما هم به نتیجه نخواهد رسید. وقتی شما سری در سران مافیای علنی شده فوتبال ایران ندارید سر و صدای بیش از حد رسانه ای شما جز بر هم زدن آرامش ملوان و ضربه خوردن بیشتر تیم از سوی همین مافیا کاربرد دیگری برای ملوان نخواهد داشت. جناب آقای درودگر اینکه ورود این بازیکنان و جذب آنها با کدام برنامه و پشتوانه مالی صورت گرفته است سوالی است که شما و همه سهامداران جعلی ملوان باید پاسخگوی آن باشید … که چقدر برای سهامی که به نام زده اید برای فوتبال انزلی هزینه کرده اید ؟

جناب آقای درودگر عزیز هیچ کس خواستار رفتن شما نیست، چون مسیری را که آغاز کرده اید باید به سرانجام برسانید، اما با بازیهای پشت پرده و در دست گرفتن افکار عمومی برای همیشه نمیتوانید از مشکلات شانه خالی کنید و دیگران را مسئول کاستی ها جلوه دهید. پس بهتر است ابتدا کمی با خودتان خلوت کنید و به این موضوع فکر کنید که واقعا مشکل ملوان از دراگان اسکوچیچ است که قصد تعویض آن را دارید ؟ امیدواریم مسیری را انتخاب کنید که حتی اگر سهمی از ملوان نداشتید مردم انزلی شما را به عنوان یک دلسوز و خادم بخواهند، امیدواریم روزی نرسد که قوی سپید ما نفس های آخرش را بکشد و شما نیز از مسئولیتی که بر عهده گرفته اید شانه خالی کرده و بروید و باشگاهی بماند با کوله باری از بدهی که در جنگ رسانه ای بخواهد همه کاسه کوزه ها بر سر مردمش شکسته شود./انزلی کلاب

دنیا دار مکافات است! اینطور نیست آقای درودگر عزیز ؟!!

Share