نامه اعتراض داماش به سازمان لیگ

 به گزارش دیارمیرزا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر آنچه که تخلف تماشاگران تیم داماش در بازی این تیم با استقلال عنوان شده است، یک امتیاز از این تیم شمالی کسر کرد. علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید کسر یک امتیاز از تیم داماش اظهار […]

 به گزارش دیارمیرزا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر آنچه که تخلف تماشاگران تیم داماش در بازی این تیم با استقلال عنوان شده است، یک امتیاز از این تیم شمالی کسر کرد.

علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید کسر یک امتیاز از تیم داماش اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یکشنبه از سازمان لیگ نامه‌ای به دست ما رسید مبنی بر اینکه از تیم داماش به خاطر تخلف تماشاگران این تیم در بازی با استقلال، پرتاب بطری و فحاشی تماشاگران یک امتیاز کسر شده است.

وی افزود: این کسر امتیاز در حالی اتفاق افتاده که بعد از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال از جو ورزشگاه راضی بود و از آن تعریف کرد. حالا اگر چهار تماشاگر چند بطری به زمین پرتاب کرده‌اند، باید به حساب کل تیم گذاشت؟

احمدی سراوانی با بیان اینکه نامه اعتراض خود را به این حکم به سازمان لیگ می‌فرستیم، گفت: در بازی داماش با استقلال، با وجود اینکه یک گل از حریف عقب بودیم داور دو پنالتی ما را نگرفت. هر ورزشگاهی بود به خاطر این اتفاق به آشوب کشیده می‌شد! حالا چند بطری به زمین افتاده و اینگونه حکم می‌دهند؟ جالب اینکه اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی هم گفته بود بازی استقلال و داماش با کمترین مشکلی انجام شده بود.

Share