محمد نبی حبیبی:هاشمی برسر ۳ چیز معامله نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شعار اعتدال و فراجناحی را بیشتر مدنظر قرار دهد، گفت: در مجموع کفه اصلاح‌طلبان را در تصمیم‌گیری‌ها نسبت به اصولگرایان سنگین‌تر احساس می‌کنیم. محمدنبی حبیبی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در این تبریز طی پاسخ به این سئوال که آقای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شعار اعتدال و فراجناحی را بیشتر مدنظر قرار دهد، گفت: در مجموع کفه اصلاح‌طلبان را در تصمیم‌گیری‌ها نسبت به اصولگرایان سنگین‌تر احساس می‌کنیم.

محمدنبی حبیبی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در این تبریز طی پاسخ به این سئوال که آقای روحانی رئیس جمهور تا به امروز در عملکرد خود آیا توانسته‌اند اعتدال را رعایت کنند، اظهار کرد: آقای روحانی سعی بر حفظ اعتدال را کردند اما معتقد هستیم اقدامات ایشان در این مدت در تحقق اظهاراتشان یعنی اعتدال به طور کامل اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شعار اعتدال و فراجناحی را بیشتر مدنظر قرار بدهند، تصریح کرد: در مجموع کفه اصلاح‌طلبان را در تصمیم‌گیری‌ها نسبت به اصولگریان سنگین‌تر احساس می‌شود.
چوب لای چرخ گذاشتن و قهر کردن در مرام نامه حزب موتلفه نیست
حبیبی شرط اعلام نظر این حزب برای معرفی افراد را خواست دولت عنوان و اضافه کرد: در صورتی که در این زمینه درخواستی مطرح نشود، این حزب چوب لای چرخ گذاشتن و قهر کردن را در قاعده‌ها و برنامه سیاسی خود قرار نمی‌دهد.
وی با بیان اینکه این حزب در مقابل تمام دولت‌ها سیاست یکسانی را اعمال می‌کند، گفت: پشتیبانی و یا مقابله بی‌چون چرا و حتی بی‌تفاوتی در مقابل برنامه‌ها و نقاط قوت و ضعف دولت جزو سیاست‌های حزب موتلفه نبوده و در صورت مشاهده نقاط قوت آنها را تشویق و با بروز نقاط ضعف، دولت‌ها را نقد می‌کنیم.
حبیبی بار دیگر تصریح کرد: ما مطلقا کسی را برای حضور در کابینه به رئیس‌جمهور پیشنهاد نکرده‌ایم. اما قبلا به دکتر روحانی اعلام کرده‌‌ایم که در صورت تمایل ایشان، این آمادگی را داریم تا افرادی را از داخل و خارج حزب برای حضور در کابینه معرفی کنیم که البته دکتر روحانی تاکنون درخواستی از حزب موتلفه اسلامی در این خصوص نداشته‌اند.
نهاوندیان یک روز هم عضو موتلفه اسلامی نبوده‌اند
وی در پاسخ به این سئوال که آقای نهاوندیان عضو موتلفه اسلامی هستند، گفت: نهاوندیان عضو موتلفه اسلامی نیست و برای ایشان یک احترام ویژه قائل هستیم و تا به امروز یک روز هم آقای نهاوندیان عضو موتلفه اسلامی نبوده‌اند.
هاشمی رفسنجانی برسر ۳ چیز اعلام کرده معامله نمی‌کند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا آقای هاشمی را اصولگرا می‌دانید یا اصلاح طلب، اظهار کرد: این سئوال را از زبان خودش هاشمی بیان می‌کنم که در یکی از جلساتی که حضور داشتم گفت، من اصلا یک عنصر فراجناحی هستم.
وی با بیان اینکه آقای هاشمی یک شخصیت برجسته انقلابی است، گفت: نباید به هاشمی و احمدی‌نژاد نگاه مطلق کنیم.
حبیبی با بیان اینکه خود آقای هاشمی در یکی از جلساتی که ما حضور داشتیم اعلام کردند در برابر نظام جمهوری اسلامی، ولایت و شخص خود آیت‌الله خامنه‌ای به هیچ وجه معامله نمی‌کند، افزود: موضوع تبعیت فقط در مقابل ولایت فقیه است و حزب موتلفه به خطبه ایشان در سال ۸۸ نقد زیادی داشته و آن را به صراحت اعلام کرد.
وی ادامه داد: اصولا حزب موتلفه تایید بی‌چون و چرا و تعریف بی‌چون و چرا از هر شخص نمی‌کند.
Share