مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

عشق به ولایت فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه تبعیت از ولایت تنها راه سعادت انسان است، گفت: عشق به ولایت فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت و آن را از بین برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، با بیان اینکه برای تکامل روح روش و راه‌های بسیاری مطرح شده است، اظهار کرد: عرفا راه رسیدن به سعادت را دل‌بستن به انسان‌هایکامل می‌دانند.esmailpour

وی با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت زندگی معنوی در زندگی روزمره نسان، تصریح کرد: انسان‌هایی که با علما و بزرگان دینی در ارتباط هستند کمتر دچار مشکلات اجتماعی و انحرافات اخلاقی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، وجود ارتباط با علما و اولیا الهی در زندگی انسال را دارای برکات بسیاری دانست، گفت: محبت صفات محبوب را به محب منتقل می‌کند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه محبت اهل‌بیت سبب تعالی و سعادت انسان می‌شود، بیان کرد: شیعه مکتب محبت به اهل‌بیت (ع) است.

وی ارتباط بیشتر آحاد جامعه با دین را سبب دوری از انحرافاتات مختلف دانست و متذکر شد: دوری از اسلام ناب افیون و عامل انحراف جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دشمنان را قادر به درک رابطه ناگسسنی اهل‌بیت (ع) و مردم ندانست و افزود:یک دهه محرم به تنهایی بخش عمده‌ای از تلاش دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی را ناکام می‌گذارد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه تبعیت از ولایت تنها راه سعادت انسان است، تصریح کرد: عشق به ولایت فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت و آن را از بین برد.

Share