شکری خبر داد اختصاص سایت ۴۰ هکتاری به کشتی‌سازی تالش

به گزارش دیارمیرزا : نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به احداث صنایع کشتی‌سازی در تالش، گفت: ۴۰هکتار زمین برای سایت این صنعت در منطقه قروق جوکندان در حال صدور سند است.

ر صنعت گیلان تصمیم‌گیری به جمع‌بندی درستی نمی‌انجامد، زیرا اشتغال بسیار پایینی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا : با بیان اینکه توسعه اقتصادی حماسه اقتصادی را محقق می‌کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در کنار کشاورزی و گردشگری، صنعت را نیز در گیلان فعال و ارتقا دهیم.shekari1

وی با اشاره به موافقت با احداث کشتی‌سازی در ساحل قروق تالش، افزود: در کنار پروژه احداث بندر چند منظوره تالش، این صنعت نیز راه‌اندازی می‌شود که برکات زیادی برای گیلان دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی، توجه به تولید، برنامه‌ریزی منطقه‌ای و استانی، توسعه کشاورزی و گردشگری می‌تواند در تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری تاثیر بسزایی داشته باشد.

از عملکرد استاندار گیلان راضی هستیم

وی با اشاره به بومی بودن استاندار فعلی گیلان، افزود: در سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به گیلان شاهد اعلام رضایت مسئولان از عملکرد استاندار بودیم.

نماینده تالش در مجلس با تاکید بر اینکه از استاندار فعلی گیلان رضایت داریم، افزود: هاشم‌نیا سال‌ها معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان بوده و توان برنامه‌ریزی برای توسعه گیلان را دارد.

شکری، بومی‌بودن، تخصص، شناخت نسبت به استان، رزومه مورد قبول و تجربه کافی در کنار تعهد به خدمت بی‌منت به مردم را از ویژگی‌های یک استاندار دانست.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان فعلا نظری درباره تغییر استاندار ندارد و به نظر می‌رسد،‌ نظرکلی حفظ کیهان هاشم‌نیا در استانداری است.

جنگ با سوریه آمریکا را نابود می‌کند

نماینده تالش در مجلس، با اشاره به تحولات منطقه، گفت: هرگونه تهاجم نظامی به سوریه با شکست مواجه می‌شود و شک نداریم که جنگ با سوریه آمریکا را نابود می‌کند.

شکری افزود: معارضان سوری گول وعده‌های پوچ آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را خورده‌اند و در دام سلطه‌گری آمریکا گرفتار شده‌اند.

وی با محکومیت کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در سوریه، اظهار کرد: مجلس با تمام توان حامی مستضعفان و مقاومت اسلامی در سراسر دنیا است./تسنیم

شایان ذکر است در این جلسه آقایان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت ، حسن تامینی نماینده مردم رشت،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه ،مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود، عطاالله حکیمی پور نماینده مردم رودبار، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت ،حسن خسته بند نماینده مردم بندر انزلی،محمود شک

Share