روحانی وزیر معرفی می کند یا سرپرست؟

۳ گزینه اصلی پست وزارت ورزش + عکس و سوابق

به گزارش دیارمیرزا : شنیده ها حاکی از آن است که دولتی ها برای انتخاب جایگزین سلطانی فر به ۳ گزینه اصلی رسیده اند.

به گزارش دیارمیرزا :  پس از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، از شب گذشته گمانه زنی ها برای انتخاب گزینه بعدی تصدی این وزارتخانه آغاز شده است.  

در این بین رئیس جمهور هم می تواند وزیر پیشنهادی خود را به مجلس برای کسب رای اعتماد معرفی کند و هم قانون این اختیار را به وی داده تا فردی را به عنوان سرپرست برای مدت ۳ ماه انتخاب کند.
شنیده ها حاکی از آن است که دولتی ها برای انتخاب جایگزین سلطانی فر به ۳ گزینه اصلی رسیده اند. محسن مهرعلیزاده رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، محمد رضا تابش نماینده مجلس شورای اسلامی و محمد دادگان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به عنوان گزینه های اصلی تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان مشخص شده اند.

البته در بین گزینه های مطرح شده، محمد دادگان از شانس کمتری برخوردار است و رقابت اصلی بین مهرعلیزاده و تابش است. مهرعلیزاده پیش از این نیز در بین گزینه های اصلی تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان مطرح بود اما به عنوان گزینه نهایی کمیته انتخاب وزیر ورزش معرفی نشد.  

از سوی دیگر نام محمد رضا تابش در شرایطی به عنوان یکی از گزینه های اصلی تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان مطرح شده که پیش از این از وی  به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها برای حضور در سازمان حفاظت از محیط زیست دولت حسن روحانی یاد شده بود. البته تابش نیز در واکنش به این گمانه زنی نیز گفته بود که مجلس را به سایر پست ها ترجیح می دهم.

Share