گزارش تصویری اکران خیریه فیلم «دهلیز»

به گزارش دیارمیرزا : تالار ایوان شمس شاهد حضور هنرمندانی بود که به بهانه دیدن فیلم دهلیز آمده بودند تا چند زندانی دیه را آزاد کنند. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، این برنامه به همت سید محمود رضوی تهیه کننده و بهروز شعیبی کارگردان فیلم دهلیز، مهتاب کرامتی نماینده یونیسف در ایران، خانم افضلی از […]

به گزارش دیارمیرزا : تالار ایوان شمس شاهد حضور هنرمندانی بود که به بهانه دیدن فیلم دهلیز آمده بودند تا چند زندانی دیه را آزاد کنند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، این برنامه به همت سید محمود رضوی تهیه کننده و بهروز شعیبی کارگردان فیلم دهلیز، مهتاب کرامتی نماینده یونیسف در ایران، خانم افضلی از عوامل فیلم و حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار شد.
پیش از اکران فیلم بهروز شعیبی کارگردان این فیلم در سخنانی گفت: با توجه به موضوع فیلم که درباره قصاص و زندانیانی مربوط به دیه است بهتر دیدیم که قدمی هم در این راه برداریم و مطمئنا همانطور که سفارش شده است زنده کردن حتی یک نفر می تواند به معنای احیای همه بشریت باشد.
حجت الاسلام شهاب مرادی نیز در سخنانی جامعه سینما را جامعه ای پاک و خیر دانست و افزود: من رابطه خوبی با این جامعه دارم و در ارتباطاتی که با دوستان هنرمندسینما برقرار کردم از این گونه کارهای خیر زیاد انجام می دهند که می تواند برای جامعه الگوی بسیار خوبی باشد.
در این مراسم هنرمندانی همچون رضا عطاران، هانیه توسلی، مازیار میری ، بهناز طباطبایی، بهنوش بختیاری، محمود بنفشه خواه، حسن پورشیرازی و احسان کرمی نیز حضور داشتند. عکس های زیر در ایرنا، ایسنا و فارس منتشر شده است.
Share