به گزارش دیارمیرزا

کاندیداهای استانداری گیلان چه کسانی هستند؟

بومی بودن مدیران در کنار شایستگی یکی از اولویت های انتخاب استاندار گیلان است و در حال حاضر اسامی چهار نفر مطرح است که پس از انتخاب وزیر کشور و رایزنی با مسئولین امر امیدواریم شخص شایسته به عنوان استاندار معرفی شود.

به گزارش دیار میرزا روز گذشته خبری از عبدالغفار شجاع رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در گیلان منتشر شد مبنی بر اینکه چهار نفر نامزد استانداری گیلان هستند

وی افزود :حضور افراد قابل توجه در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دوران انتخابات و تصدی این افراد در پست های مدیریتی در استان می تواند باعث پیشرفت و توسعه هر چه بهتر استان شود.

وی افزود: حضور افرادی همچون دکتر نوبخت و سایر افرادی که توانایی های زیادی برای توسعه استان گیلان دارند، در رده های بالا و میانی دولت، می تواند تا حد زیادی به رشد و پیشرفت استان کمک کند. 3d human with a red question mark

وی مهمترین مشکل حال حاضر استان را وضعیت نابسامان کشاورزی دانست و گفت: کشاورزی استان باید از این حالت خارج شود.

وی به مشکلات صنعت چای، شیلات و صنایع استان اشاره کرد  و حل این مشکلات را از اولویت های دولت دکتر روحانی در استان دانست.

شجاع ادامه داد: از پتانسیل منطقه آزاد به درستی استفاده نشده است و امیدواریم منطقه آزاد انزلی بتواند در دولت جدید جایگاه واقعی خودش را پیدا کرده و همانند کیش، به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شود.

وی افزود: با توجه به اقلیم طبیعی گیلان، این استان پتانسیل بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد و امید است در دولت جدید کم لطفی هایی که در حق این استان در این زمینه شده، جبران شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در گیلان در پاسخ به سوال خبرنگار خزرآنلاین درباره استاندار گیلان در دولت جدید گفت: بومی بودن مدیران در کنار شایستگی یکی از اولویت های انتخاب است. در حال حاضر اسامی چهار نفر مطرح است که پس از انتخاب وزیر کشور و رایزنی با مسئولین امر امیدواریم شخص شایسته به عنوان استاندار معرفی شود.

وی نقش ستاد راهبردی در انتخاب مدیران استان را مشورتی دانست و گفت: پس از پایان انتخابات، اعضای ستاد دکتر روحانی در گیلان، ستاد راهبردی را تشکیل داده و اکثر افرادی که در این ستاد هستند از احزاب میانه رو مانند حزب اعتدال و توسعه انتخاب شده اند و امید است بتوانند به دولت جدید کمک های فکری خوبی ارائه دهند.

لازم به ذکر است آقای شجاع رئیس ستاد راهبردی و همچنین تنها نماینده دعوت شده از استان گیلان برای مراسم تنفیذ و تحلیف دکتر حسن روحانی است./خزرآنلاین

Share