عابدینی :

کادر فنی را به هیچ عنوان عوض نمی‌کنم

به گزارش دیارمیرزا : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از دریافت نخستین پیش قسط این باشگاه از شرکتی که زیر مجموعه آن قرار دارد، خبر داد و با بیان اینکه این باشگاه گرفتاری های پیچیده‌ای دارد گفت: در ۵ بازی اول به هیچ عنوان کادر فنی را عوض نمی‌کنم

بهگزارش دیارمیرزا : تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب فولاد شد. داماشی‌ها که در دیدارهای ابتدایی خود در لیگ ۳ تساوی بدست آورده بودند، همچنان در حسرت پیروزی قرار دارند.

امیر عابدینی، در مورد شکست تیم فوتبال داماش برابر فولاد ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از اینکه روز سه‌شنبه با نفت تهران بازی کردیم، حتی فرصت ریکاوری و برگزاری یک جلسه تمرین را نداشتیم و با این شرایط به اهواز رفتیم.

وی با بیان اینکه در بحرانی‌ترین شرایط خود، بازی‌های‌مان هم اینگونه برگزار می‌شود، ادامه داد: در گرمای ۴۵ درجه سانتیگراد و شرایط جوی نامناسب شنبه شب برابر فولاد قرار گرفتیم. به نظرم هر تیمی با هر شرایطی در این روزها به اهواز برود، افت می‌کند چه برسد به ما که وقت لازم برای ریکاوری هم نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به بدشانسی این تیم، یادآور شد: از عملکرد تیم ناراحت نیستم بلکه اشتباهات فردی بازیکنان باعث باخت ما شده است. واقعاً حق نفرات تیم نیست که به خاطر اشتباهات یکی دو بازیکن، همه تلاش‌شان بر باد برود.

وی در ادامه افزود: فولادی‌ها روی یک حرکت تاکتیکی زیبا دروازه ما را باز کردند اما در آن لحظه دفاع‌مان اشتباهاتی در حد محلات انجام داد و بسیار مبتدیانه عمل کرد و دو گل دیگر هم با اشتباه دروازه‌بان به ثمر رسید و در مجموع باید بگویم روی اشتباهات فردی مغلوب فولاد شد.

عابدینی با ابراز ناراحتی از اینکه تیمش گل زیبایی به ثمر رساند اما گل‌های بسیار بدی را دریافت کرد، تاکید کرد: فولاد تیمی بسیار رو پا، دونده و قدرتمند را در اختیار دارد. فرکی تیم بسیار خوب ساخته و در لیگ امسال به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

آیا همچنان اعتقاد دارید اگر مربی از ۵ بازی ۷ امتیاز نگرفت او را باید برکنار کرد؟، وی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: این قانون بسیار معقولی است زیرا باید در ۳۰ بازی لیگ ۴۲ امتیاز بگیریم تا سقوط نکنیم. با این امتیاز هم معلوم نیست بمانیم، پس باید حداقل‌ها را کسب کنیم. کسب نتیجه‌ای غیر از این هم قابل بخشش نیست.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد اینکه افشین ناظمی در ۴ بازی گذشته ۳‌ امتیاز گرفته و اگر بازی بعد هم پیروز شود یک امتیاز از قانونی که او در نظر گرفته کمتر خواهد بود، پس در این شرایط چه تصمیمی علیه او می گیرید؟، یادآور شد: در ۵ بازی اول به هیچ عنوان کادر فنی را عوض نمی‌کنم زیرا شاهد هستم آنها همه جور برای تیم زحمت می‌کشند. حال ببینیم در ۵ بازی دوم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی صحبت‌هایش را در این خصوص اینگونه ادامه داد: امسال تیم با بحران شدید مالی مواجه است و نمی‌توان زیاد توقع داشت. ما گرفتاری‌های پیچیده‌ای داریم، مسئولان قول داده‌اند بدهی‌های ما را پرداخت کنند که خوشبختانه هفته پیش سیستم خودمان قسط اول را پرداخت کرد.

عابدینی یادآور شد: قرار است هفته‌ای بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون به ما پرداخت شود که امیدواریم سه‌شنبه هفته جاری نیز پرداخت دوم صورت گیرد. اگر این روال ادامه یابد از این وضعیت بحرانی خارج می‌شویم. بچه‌های ما هم قانع هستند ولی وقتی کارد به استخوان‌شان می‌رسد، صدایشان در می‌آید.

وی در بخش دیگری از  گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد مذاکره‌اش با سعید فائقی اظهار داشت: من با ایشان صحبت کردم که اگر مسعود سلطانی‌‍فر به او پیشنهاد قائم مقامی وزارت ورزش را داد، قبول کند اما او نپذیرفت.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد سلطانی‌فر تصریح کرد: ایشان با من صحبت و مشورتی نداشتند. هرچند با من رفیق است اما تا این لحظه حتی به من زنگ هم نزده و فکر می‌کنم گذاشته است تا کارهای انجام شود و پس از آن ارتباطی را برقرار کند.

وی یادآور شد: به هر حال انتخاب وزرا بر اساس شرایط خاصی رقم می‌خورد و روی آنها برنامه‌ریزی می‌شود. سلطانی‌فر هم در سمت‌هایی که داشته است، آدم موفقی بوده که پتانسیل مدیریتی خوبی دارد و امیدواریم بتواند در عرصه ورزش هم موفق باشد.

عابدینی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها هم خاطرنشان کرد: هرچند در شروع فصل کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را صادر کرد اما به نظر من ابتدا باید به باشگاه‌ها کارت زرد نشان می‌داد و سپس کارت قرمز. کلیات طرح خوب است و امیدواریم با تکیه بر آن مشکلات ورزشگاه حل شود و اینکه فرصت فرجام خواهی به باشگاه داده شده، یعنی ممکن است این رای هم تعلیق شود.

وی در مورد انتقادات مطرح شده در مورد توپ آلشپورت تاکید کرد: این شرکت تشکیلات خوبی دارد و ساپورت مناسبی از باشگاه‌ها و فدراسیون انجام داده اما قرار نیست وقتی توپ آن ایراد دارد، بگوید خوب است. همه بازیکنان من از وضعیت این توپ گله دارند و نمی‌دانم در این شرایط باید چه کاری انجام دهیم. فکر می‌کنم انتقادات دیگر باشگاه‌ها هم نسبت به این توپ صحیح باشد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در پایان با بیان اینکه همچنان جلساتش با مسئولان سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی ادامه دارد، گفت: البته استاد همه ما از علی کاظمی است، او همه جا را می‌بیند و وقتی برنامه‌ای تدوین می‌کند به خوب می‌توان از آن دفاع کرد. من نگران هستم که با توجه به بیماری که دارد چند روز غیبت کند و برنامه‌ها به هم بریزد.

Share