چه کسی رییس دیوان محاسبات کشور می شود؟

نماینده سابق صومعه سرا نامزد ریاست دیوان محاسبات شد

به گزارش دیارمیرزا غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت:: هم‌اکنون حسینعلی امیری عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان و سیدکاظم دلخوش نماینده سابق صومعه‌سرا در مجلس هشتم نیز سوابق کاری خود را برای رسیدگی به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کردند

به گزارش دیارمیرزا : غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تاکنون چه افرادی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات کل کشور سوابق کاری خود را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارسال کردند؟ گفت: پیش از این سیداحمد رسولی‌نژاد معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان سوابق کاری خود را برای بررسی به کمیسیون ارسال کرده بود.

وی افزود: هم‌اکنون حسینعلی امیری عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان و سیدکاظم دلخوش نماینده سابق صومعه‌سرا در مجلس هشتم نیز سوابق کاری خود را برای رسیدگی به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه یادآور شد: معرفی فردی به صحن علنی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات به منظور اخذ رأی اعتماد از وکلای ملت از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.

کاتب پیش از این در گفت‌وگوی دیگری با فارس از اعلام آمادگی شفاهی محمدعلی عبدالله‌زاده و محمدقسیم عثمانی نمایندگان فردوس و بوکان در مجلس و همچنین امین‌حسین رحیمی دادستان فعلی این دیوان برای پذیرش این مسئولیت خبر داده بود./فارس

Share