تیتر یک معتبرترین نشریه آمریکا :

نشریه آمریکایی/ آیت الله خامنه ای کیست؟ + عکس

به گزارش دیارمیرزا : ماهنامه ” فارین افرز” از قدیمی ترین و معتبرترین نشریات سیاست خارجی آمریکا در نود و یکمین سالگرد انتشارش به زندگی سیاسی و اجتماعی آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران پرداخته است.

به گزارش دیارمیرزا : این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اول و مطلب اصلیش را به مرور مواضع و جهت‌گیری‌های رهبر کنونی ایران اختصاص می‌دهد.در این شماره از مجله  عکس آقای خامنه‌ای را بر روی جلدش چاپ کرده است که  این کار نیز در این نشریه بی سابقه بوده است که چهره ای سیاسی را به صورت تکی و تمام صفحه چاپ کند.

گدین روز، مدیر مسول این مجله گفت است: علت اختصاص مطلب اصلی این شماره نشریه به آیت‌الله خامنه‌ای آشنایی بیشتر مخاطبان آمریکایی از رهبری ایران است که “قدرت سیاسی بسیار دارد و تصمیمات و سخنانش با پیامدهای مهم منطقه‌ای و بین المللی همراه است.”

این مجله تیزهوشی و مدیریت بالای آیت الله خامنه ای را مانع تحققق اهداف غرب در مقابل ایران دانسته است. چندی پیش نیز بی بی سی در مطلبی با عنوان آیت الله خامنه ای مرد فضا های خالی ایران نوشته بود آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ معاصر ایران متمایز می کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است.

Share