قربانی:بررسی برنامه‌های هاشمی در کمیسیون بهداشت

به گزارش دیارمیرزا عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون خبر داد و گفت: نظر کمیسیون بهداشت نسبت به آقای هاشمی مثبت است.   وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امروز هم جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی بهداشت داشتند، افزود: در جلساتی که با آقای هاشمی داشتیم برنامه‌های وی برای […]

به گزارش دیارمیرزا عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون خبر داد و گفت: نظر کمیسیون بهداشت نسبت به آقای هاشمی مثبت است.

 

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امروز هم جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی بهداشت داشتند، افزود: در جلساتی که با آقای هاشمی داشتیم برنامه‌های وی برای تصدی وزارت بهداشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گفته قربانی، در این جلسات اعضای کمیسیون نیز پیشنهادات و برنامه‌های خود را به هاشمی ارائه دادند و سؤالاتی را در خصوص برنامه‌های وی برای اداره وزارت بهداشت از هاشمی مطرح کردند.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی که کمیسیون بهداشت نسبت به برنامه‌های آقای هاشمی انجام داد در کل اعضای کمیسیون نظرشان نسبت به وی مثبت است و احتمالاً در زمان رأی‌گیری در صحن علنی مجلس با نظر اعضای کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون تخصصی مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

 

قربانی اضافه کرد: قرار است یک جلسه تخصصی دیگر نیز میان اعضای کمیسیون و وزیر پیشنهادی بهداشت برگزار شود.

Share