شب ۲۱ ماه رمضان معاون امور ارتباطات دفترمقام معظم رهبری در مصلای رشت سخنرانی می‌کند

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در شب‌های قدر با حضور مردم مومن، علما، خانواده معظم شهدا و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می‌شود. وی آغاز برنامه شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان […]

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در شب‌های قدر با حضور مردم مومن، علما، خانواده معظم شهدا و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

وی آغاز برنامه شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان جاری را از ساعت ۲۲ عنوان کرد و افزود: حجت‌الاسلام احمد مروی معاون امور ارتباطات مقام معظم رهبری در حوزه‌های علمیه کشور در شب ۲۱ ماه رمضان در مصلای رشت سخنرانی می‌کند.

مجرد با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمدعلی قربانی سخنران شب‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در مصلای رشت است، تصریح کرد: دعای ویژه شب قدر از ساعت ۲۴ در مصلای امام خمینی رشت آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کند.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت در ادامه از سخنرانی سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار ویژه مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس در مصلای این شهر خبر داد و عنوان کرد: سخنرانی روز قدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور مردم برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تمام مردم به سفارش امام راحل و تاکید مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به اقامه نماز عید فطر در بلوار شهید مدرس، اذعان داشت: امسال نماز عید فطر در صورت مساعد بودن هوا و شرایط جوی مانند سال‌های گذشته در خیابان مجاور مصلای رشت به امامت آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت اقامه می‌شود.

Share