جهانبخش مقابل گرونینگن نیمکت‌نشین است

به گزارش دیارمیرزا سرمربی تیم فوتبال ان.ایی.سی نایمخن قصد ندارد در اولین جدال فصل جدید از وجود لژیونر جوان ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده کند.در شرایطی که رقابت‌های فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ لیگ دسته اول هلند موسوم به اردی‌ویزه از روز گذشته با پیروزی ۳ بر صفر آژاکس آمستردام مقابل روداکرکراد آغاز شد، امروز در ادامه […]


به گزارش دیارمیرزا سرمربی تیم فوتبال ان.ایی.سی نایمخن قصد ندارد در اولین جدال فصل جدید از وجود لژیونر جوان ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده کند.
در شرایطی که رقابت‌های فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ لیگ دسته اول هلند موسوم به اردی‌ویزه از روز گذشته با پیروزی ۳ بر صفر آژاکس آمستردام مقابل روداکرکراد آغاز شد، امروز در ادامه پیکارهای هفته نخست، آلکس پاستور قصد ندارد از وجود علیرضا جهانبخش در ترکیب اولیه بهره گیرد.

به گزارش فارس،مربی جوان نایمخن دراین ارتباط روز گذشته به خبرنگاران گفت لژیونر ایرانی دیر به تمرینات آماده‌سازی اضافه شد و هنوز شرایط آمادگی کافی را برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده است.
وی افزود: علیرضا زمانی با ما قرارداد بست که مدتی از شروع تمرینات‌مان گذشته بود. البته او تمرینات خوبی در ایران انجام داد. به هر حال باید به او مدتی فرصت کافی دهیم که کاملا بتواند با شرایط تیم وفق یابد.

این دیدار ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

Share