مسئول ستاد مردمی روحانی در مخالفت با کابینه صحبت کرد

تمام فتنه گران دور هم جمع شدند

به گزارش دیارمیرزا : عطاءالله حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز در مخالفت با کلیت و خط مشی کابینه پیشنهادی حسن روحانی نخست در توضیح حزب وفاق ملی که دبیر کلی آن را بر عهده دارد گفت: حزب وفاق ملی از سال گذشته رسماً شروع به یارگیری کرده و  اسفندماه رسماً ستاد ما شکل […]

به گزارش دیارمیرزا : عطاءالله حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز در مخالفت با کلیت و خط مشی کابینه پیشنهادی حسن روحانی نخست در توضیح حزب وفاق ملی که دبیر کلی آن را بر عهده دارد گفت: حزب وفاق ملی از سال گذشته رسماً شروع به یارگیری کرده و  اسفندماه رسماً ستاد ما شکل گرفت و کار اصلی ستاد با سفرهای استانی و حضور مناطق جنگی جنوب، دیدار با علما و ائمه جمعه استان‌ها آغاز شد اما متاسفانه از اوایل اردیبهشت ماه سال‌جاری بتدریج اصحاب فتنه در ستاد حضور یافته و ما رسماً به آقای روحانی اعلام کردیم بعنوان اصولگرا نمی‌توانیم با آنها همکاری کنیم.

13920521000268_PhotoA

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی گفت: متاسفانه بعد از انتخابات درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد و متاسفانه خبرهای خوبی هم به گوش نرسیده و نمی‌رسد. مستند حرفهایم سخنان آیت‌الله صدیقی درخطبه‌های نماز جمعه است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات نیز هیچ نقشی نداشتند و در هیچ سفری هم همراه شما نبودند که تعدادی از این افراد تئوریسین‌های فتنه ۸۸ هستند.

حکیمی گفت: فکر می‌کنم یادتان نرفته است بعد از طرح عدم صلاحیت شما چقدر نگران بودید و از طریق اصولگرایان و خانواده‌های معزز شهدا پیگیری می‌کردید. آیا غیر از این است که با درخواست خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اصولگرایان و دلسوزان نظام و انقلاب از مقام معظم رهبری و شورای نگهبان با یک درجه تخفیف تایید صلاحیت شدید؟ حتی یک مرحله‌ای تمام شدن انتخابات را نیز مدیون مقام معظم رهبری، انقلاب، امام و شهدا و شورای محترم نگهبان هستید.

وی افزود: از طرف دیگر متاسفانه شما از ستاد اصولگرایان بعنوان دوستان استیجاری در انتخابات استفاده کردید و به محض پیروزی فضا را برای اصحاب فتنه باز کردید و من نمی‌دانم که چه مسیری انتخاب شده است ولی بدانید که فرزندان انقلاب هوشیار و بیدارند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یکی از سفرهای استانی یک شب و در یکی از هتل‌های اصفهان جلسه انتخاباتی به مدیریت آقایان نعمت‌زاده و بانک برگزار شد. یکی از افراد فتنه به آقای روحانی گفت «زمانی که شما دبیر شورایعالی امنیت ملی بودید، آقای کروبی که رییس مجلس و آقای خاتمی رئیس جمهور بود هیچ کاری نتوانستید بکنید، الان برای چه کاری آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است» که متاسفانه آقای روحانی هیچ واکنشی به این گفته نشان نداند و یکی از فرزندان معزز شهدا با اعتراض جلسه را ترک کردند و هشدارهای لازم را به حضار داد.

وی ادامه داد: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کابینه مدنظر آقای روحانی یا از اعضای فتنه‌اند یا تحصیل کرده غربی. پس کجاست آن همه تعریف و تمجید از نخبگان داخلی ؟

حکیمی تصریح کرد: سهم حزب اعتدال و توسعه شامل آقایان نعمت‌زاده،نوبخت،ترکان،بانک،نجفی،واعظی،سلطانی فر،جنتی، هاشمی است و بزودی فاطمه و یاسر هاشمی و تعداد دیگری نیز اضافه خواهند شد. حزب اصلاح طلبان و کارگزاران شامل آقایان میلی منفرد، ربیعی، زنگنه، ظریف، آخوندی، طیب نیا، چیت چیان و به نوعی آقای جنتی هم در این گروه جای می گیرند و آقایان حسین دهقان، پورمحمدی و رحمانی فضلی را هم می‌توان به عنوان اصولگرایان نام برد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان نعمت زاده، نوبخت، ترکان  ، بانک ، نجفی، واعظی، سلطانی فر، ربیعی، زنگنه، آخوندی از اعضای اصلی فتنه هستند و افراد دیگری هم که وارد کابینه نشده اند بعنوان معاون، مشاور   و در آینده در مسئولیت های بعدی معرفی خواهند شد. البته در این میان وضعیت آقای ظریف از یک حالت استثنائی برخوردار است. ایشان ضمن اینکه صدردرصد غربی فکر می کنند تحصیلاتشان هم در آمریکا بوده و برای مردم ایران و نمایندگان محترم ملت باید توضیح دهند که پایان نامه فوق لیسانس و دکتری ایشان با چه کسی بوده است؟

حکیمی ادامه داد:آقای روحانی شما باید امروز رسما به ملت ایران، نمایندگان مجلس، خانواده معظم شهدا و مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا به دنبال اصحاب فتنه هستید؟ آیا به دنبال کودتای سفید هستید؟ آیا پیام امام راحل و صدها هزار جانباز وایثارگر را فراموش کرده‌اید؟ آیا چون تحصیلکرده غرب و انگلیس و سیاستمدار هستید با وعده و شعارهای خود را به راحتی تغییر موضع داده و از طریق فروختن ارزشهای انقلاب به غرب جایگاهی را برای خود ایجاد کنید؟

وی افزود:البته شاید پاسخی داشته باشید ولی عملا چینش کابینه و تیم دولت این خروجی را به ذهن متبادر می‌کند. امیدوارم هر چه سریعتر با هماهنگی بزرگان نظام تغییرات اساسی داشته و در خط و مسیر نظام و ولایت حرکت کنید. میانگین عمر مفید کابینه بالای ۶۲ سال است، با این دولت پیری که معرفی کرده‌اید اگر خدای ناکرده با وضعیت فعلی تحریم برای تعدادی از آنها اتفاقی بیافتد تکلیف چیست؟کابینه‌ای که باید جنب و جوش داشته باشد.

حکیمی ادامه داد: شما در سفرهای استانی مرتبا در مورد لزوم استفاده از دانشمندان و نخبگان ایران مطرح کردید ولی اکثریت قریب به اتفاق آقایان، تحصیلکرده غرب، آمریکا و انگلیس هستند. شما صحبت از قانونمداری کردید ولی در اولین قدم معاون شما نقض قانون کرد و دیوان عدالت ایراد گرفت. نکته بعدی که باید عرض کنم مراسم رسمی تحلیف شما است .

وی در ادامه افزود: در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هیچ دعوتی به عمل نیامده بود اما در مقابل از افرادی دعوت شده بود که به دنبال آنها حرف و حدیث فراوانی بود در جلسه‌ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای محترم نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند و ما جلسه را ترک کردیم و شما همان خانواده‌ها را به مراسم تحلیف دعوت کردید که در جلو بنشینند، آیا آنان رجل سیاسی بودند؟

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:آیا بهتر نبود برای نمونه خانواده‌ شهدای هسته‌ای را به مراسم تحلیف دعوت می‌کردید؟ البته درمورد آقای هاشمی هم تا زمانی که رهبر انقلاب به ایشان احترام می‌گذارند احترام ایشان را حفظ خواهیم کرد، ولی نباید این بی‌حرمتی‌ها نادیده گرفته شود. این رفتار شما با کدام اصول اعتدال همخوانی دارد البته شما هم تایید می‌فرمایید که اینجانب و حزب ما از سال گذشته همراه شما بوده‌ایم و مادامی که در مسیر انقلاب و نظام حرکت بکنید در کنار شما خواهیم بود .

وی افزود:نکته دیگری که باید در کنار بحث فتنه عرض کنم این است که کابینه شما بوی امنیتی می‌دهد شما به دنبال زنده کردن برخی مسائلی هستید که کشور از انها راحت شده بود، یعنی توسعه سیاسی با هدف تسلیم در برابر غرب. و سوال دیگر اینکه آیا در این کشور این همه دانشگاه و نخبه جوان که جویای نام و دارای تحصیلات عالیه هستند نباید درکابینه جایی داشته باشند.

نماینده مردم رودبار در پایان تصریح کرد: امیدوارم که در مسیر انقلاب و ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنید و آنهایی که رای اعتماد نمی‌آورند در بخش‌های خصوصی و سایر بخش‌ها به کارگیری شوند و در پست‌های کلیدی دیگر بکارگیری نشوند که به تنش‌ها دامن زده شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920521000618#sthash.qHSUwyXC.dpuf

 

Share