۱۷ تیر سالگرد شهادت محمدبیگلو در سپاه رشت برگزار می‌شود

به گزارش دیارمیرزا مجید دوهندو پیش از ظهر امروز در ستاد برگزاری مراسم سرداران شهید این شهرستان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهید محمدبیگلو اظهار کرد: سردار شهید محمدبیگلو در تربیت نیرو برای دفاع از کیان ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب چشمگیر و حضور شجاعانه و فعال داشت. وی مهمترین نقش شهید محمدبیگلو را […]

به گزارش دیارمیرزا مجید دوهندو پیش از ظهر امروز در ستاد برگزاری مراسم سرداران شهید این شهرستان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهید محمدبیگلو اظهار کرد: سردار شهید محمدبیگلو در تربیت نیرو برای دفاع از کیان ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب چشمگیر و حضور شجاعانه و فعال داشت.خبرگزاری فارس: سالگرد شهادت محمدبیگلو در سپاه رشت برگزار می‌شود

وی مهمترین نقش شهید محمدبیگلو را راه‌اندازی پادگان المهدی (عج) چالوس، گیلان، مازندران و گلستان ذکر کرد. این مسئول افزود: محمدبیگلو نخستین فرمانده پادگان توسط مسئولان سپاه و ۲۶ هزار نفر از نیروهای سپاه و بسیج بود.

به گفته وی، شهید سردار محمدبیگلو در عملیات‌های مختلف شرکت کرده بود و از خود ایثارگری نشان داده و یک بار در منطقه جفیر بر اثر اصابت ترکش خمپاره زخمی شد. دوهندو، زمان شهادت سردار شهید محمدبیگلو را در تاریخ ۲۴ تیر سال ۶۱ عنوان کرد.

وی درباره زمان برگزاری مراسم یادبود این شهید، خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد شهید سردار محمدبیگلو عصر روز ۱۷ تیر ماه جاری در سالن شهدای پل عراق سپاه ناحیه رشت برگزار می‌شود.

Share