مشایی درحاشیه جلسه هیئت دولت؛

شخصا تمایل به کار سیاسی ندارم/گفتمان احمدی‌نژاد به حاشیه نمی‌رود

به گزارش دیارمیرزا مشاور رئیس‌جمهور گفت:‌ احمدی‌نژاد قطعا در هر شرایط با استفاده از ابزار و تریبون‌هایی که در اختیار دارد تلاش می‌کند انعکاس‌دهنده این گفتمان باشد و نگرانی از به حاشیه رفتن این گفتمان وجود ندارد.

به گزارش دیارمیرزا اسفندیار رحیم‌مشایی مشاور رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه ظهر امروز(چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد و شما برای تداوم گفتمان خود اقدام به تشکیل حزب خواهید کرد یا نه؟ گفت: ما قائل به حزب نیستیم. mashaii2

وی ادامه داد: گفتمان احمدی‌نژاد همان گفتمان مردم و انقلاب اسلامی است و وی تلاش کرد که این گفتمان را احیا کند. وی در واقع گفتمان انبیاء، مهدویت و انقلاب اسلامی را مطرح کرد و در راستای احیای آن تلاش کرد البته احمدی‌نژاد قطعا در هر شرایط با استفاده از ابزار، وسیله‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار دارد تلاش می‌کند انعکاس‌دهنده این گفتمان باشد و نگرانی از به حاشیه رفتن این گفتمان وجود ندارد.

مشایی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است احمدی‌نژاد اقدام به راه‌اندازی روزنامه‌ای کند؟ تصریح کرد: در این مورد صحبتی نشده است، ولی بعید نیست البته من شخصا تمایل به کارهای سیاسی ندارم ولی وجود رسانه می‌تواند موثر باشد و جامعه به رسانه نیاز دارد.

مشاور رئیس‌جمهور همچنین در مورد راه‌اندازی بنیاد بهار اظهار کرد: من نمی‌دانم چه کسی این را مطرح کرده و در دولت نیز چنین بحثی مطرح نشده است ولی تشکیل آن بد نیست و کار خوبی است و اگر کسی این کار را انجام دهد ما از او حمایت می‌کنیم.

مشایی اضافه کرد:‌ ممکن است در مورد این گفتمان فعالیت‌های مختلفی انجام شود، اقدامات فرهنگی صورت بگیرد و کسی نیز اقدام به راه‌اندازی بنیاد در این زمینه کند، ولی از طرف ما برنامه‌ای در این ارتباط وجود نداشته است.

مشاور رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه به نظر من بارزترین گفتمان احمدی‌نژاد، توحید است، گفت: گفتمان توحید یعنی این‌که انسان در برابر همه مسائل پیرامونی خود و در قبال جامعه، ارزش‌ها و آرمان‌ها مسئول است.

وی با بیان این‌که از اولویت‌های مهم دولت، ‌رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم بود، اظهار داشت: ما سعی کردیم در برخورد و حل مشکلات مردم با تساوی رفتار کنیم، البته کسانی که ضعیف‌تر بودند و یا امکانات کمتری داشتند در اولویت قرار داشتند.

مشایی تصریح کرد: در این دوره تلاش شد خدمت‌رسانی به مردم نسبت به گذشته افزایش پیدا کند و عدالت در توزیع ثروت ملی مورد تاکید قرار بگیرد و امکانات در کشور به صورت عادلانه توزیع شود./آنا

Share