قرائت خانه دیجیتال در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) افتتاح شد

به گزارش دیار میرزا « سامانه ختم آنلاین قران کریم ، قرائت خانه دیجیتال و غرفه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت  با حضور مدیر کل ارشاد گیلان افتتاح شد. » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در حاشیه افتتاح پانزدهمین دوره ختم قران کریم با اعلام این خبر گفت […]

به گزارش دیار میرزا « سامانه ختم آنلاین قران کریم ، قرائت خانه دیجیتال و غرفه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت  با حضور مدیر کل ارشاد گیلان افتتاح شد. »
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در حاشیه افتتاح پانزدهمین دوره ختم قران کریم با اعلام این خبر گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان مجتمع دیجیتال خاتم الانبیاء (ص) رشت ، برای اولین بار ، اقدام به برگزاری طرح ختم آنلاین قرآن برای علاقمندان نموده است. »
رضا ثقتی افزود : « این سامانه بر روی پرتال مجتمع بارگزاری شده و از طریق : (fardaeen.ir/quran) عمل می کند. بدین ترتیب که ابتدا کاربران ، پس از ورود به صفحه مذکور و وارد کردن مشخصات فردی ، از لیستی که در صفحه قرار داده شده ، یکی از مجموعه آیات را جهت تلاوت انتخاب می کنند ( قران مجید را به بخش های ۵ صفحه ای تقسیم کرده ایم). سپس با زدن دکمه تأیید به صفحه پاسخ فرستاده می شود و بدین ترتیب آیه ی انتخاب شده قابل مشاهده خواهد بود.»
این مسوول با ذکر این نکته که جهت رفاه حال قاریان محترم و استفاده از خدمات اینترنتی مجتمع ، هر روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ عصر ، بازیسرای مجتمع دیجیتال تبدیل به قرائت خانه دیجیتال خواهد شد گفت : « مراجعین با مراجعه به این واحد می توانند به صورت رایگان از این پرتال جهت ختم قران استفاده نمایند.»
رئیس ارشاد رشت در پایان از افتتاح غرفه رمضان در محل مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت خبر داد و افزود : این غرفه نیز اقدام به عرضه نرم افزارها و محصولات دیجیتالی با محتوای قرانی و متناسب با ماه مبارک رمضان خواهد نمود و با نصب دستگاه ارسال بلوتوث در طبقه همکف مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت محتوای دیجیتالی قرانی و فرایض ماه مبارک رمضان را به صورت رایگان برای مراجعین ارسال خواهد نمود.»
4 5

Share