از تصویر همسر حسن روحانی تا گاف بی بی سی درباره همسر رهبر انقلاب

به گزارش دیارمیرزا سایت بی بی سی فارسی ، تصاویر همسران نخست وزیران و روسای جمهور ایران از ابتدای انقلاب تا کنون را در کنار هم منتشر کرده و در انتها، تصویری را هم از همسر حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور منتخب منتشر کرده است. به گزارش آینده، این سایت درباره همسر روحانی نوشته: صاحبه […]

به گزارش دیارمیرزا سایت بی بی سی فارسی ، تصاویر همسران نخست وزیران و روسای جمهور ایران از ابتدای انقلاب تا کنون را در کنار هم منتشر کرده و در انتها، تصویری را هم از همسر حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور منتخب منتشر کرده است.

به گزارش آینده، این سایت درباره همسر روحانی نوشته: صاحبه عربی، همسر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران، به گفته مادر آقای روحانی، دختر خاله آقای روحانی است و در سن ۱۴ سالگی به عقد وی درآمده است. در این عکس در کنار فاطمه هاشمی دیده می شود.

در این گزارش اشاره شده که تصاویری از همسر شهید باهنر، نخست وزیر شهید و همسر آیت الله مهدوی کنی که دوره کوتاهی بعد از انفجار ۸ شهریور نخست وزیر بود، یافته نشده است. اما تصویر زیر به عنوان تصویر همسر آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب و رئیس جمهور دهه ۶۰ منتشر شده است.

این در حالی است که این تصویر مربوط به خانم اعظم السادات فراحی، همسر محمود احمدی نژاد است که در دیدار با وفا سلیمان، همسر رئیس جمهور لبنان گرفته شده است.

البته عکس حاشیه ساز، قبلا هم سوژه ای جنجالی در پی داشت. به گونه ای که برخی سایت ها آن را به عنوان دیدار همسر احمدی نژاد با سوزان مبارک، همسر رئیس جمهور مخلوع مصر منتشر کردند که باعث شد برخی نظیر فروز رجایی فر از رییس جمهور انتقاد کنند که چرا با همسر مبارک دیدار کرده، اما ریاست جمهوری این موضوع را تکذیب کرد و سایت مزبور هم عکس اشتباه را برداشت.

بی بی سی همچنین تصاویری از ملک خانم طباطبایی، همسر مهدی بازرگان (بالا) و   عذرا بنی صدر، همسر نخستین رئیس جمهور ایران را منتشر کرده و نوشته که فعالیت سیاسی قابل ذکری نداشت.

Share