پروژه میلیاردی بازیگرسینما سر از تلویزیون درآورد!+عکس

به گزارش دیارمیرزا پروژه سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان که از حضور بازیگرانی مانند حامد بهداد، مهتاب کرامتی و مهدی هاشمی سود می برد و از جمله پروژه های میلیاردی سال قبل بنیاد سینمایی فارابی بود بدون اکران عمومی در برنامه پخش از تلویزیون قرار گرفت. این فیلم که داستان مرد کفاشی را روایت […]

به گزارش دیارمیرزا پروژه سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان که از حضور بازیگرانی مانند حامد بهداد، مهتاب کرامتی و مهدی هاشمی سود می برد و از جمله پروژه های میلیاردی سال قبل بنیاد سینمایی فارابی بود بدون اکران عمومی در برنامه پخش از تلویزیون قرار گرفت.

این فیلم که داستان مرد کفاشی را روایت می کند که سر از کشوری فقیر در آفریقا درمی آورد بنا بود یکی از پروژه های فاخر بنیاد فارابی باشد و حتی در جشنواره های خارجی برای ایران افتخارآفرینی کند اما کیفیت پایین فیلم و انتقادات شدید کارشناسان نسبت به آن در جشنواره فجر سبب ساز آن شد که رایت تلویزیونی فیلم فروخته شده و مدیران تلویزیون هم که این روزها در خلأ شدید آثار باکفیت هستند این محصول درجه دو را در باکس پخش از شبکه اول قرار دهند.

«فرزند چهارم» ۲۱ خردادماه یعنی سه شنبه آینده ساعت ۱۷ از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت تا هجمه های شدیدی که ممکن بود به هنگام اکران فیلم بر سر هدر رفتن بودجه وافر آن مطرح شود به نوعی لاپوشانی شود!

منبع: انعکاس
Share