استاندار گيلان در تالش :

نخستین نتیجه ی حضوری رأی دهندگان در انتخابات اثبات خودشان است

به گزارش دیار میرزا مهندس کیهان هاشم نیا در سومین همایش روحانیون و متنفذین اهل سنت گیلان که با حضور جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع و مسئولان استانی و محلی در تالش برگزار شدگفت: نخستین نتیجه ی حضوری رأی دهندگان در انتخابات اثبات خودشان است

به گزارش دیار میرزا  مهندس کیهان هاشم نیا صبح امروز در سومین همایش روحانیون و متنفذین اهل سنت گیلان که با حضور جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع و مسئولان استانی و محلی در تالش برگزار شد با بیان اینکه نخستین نتیجه ی حضوری رأی دهندگان در انتخابات اثبات خودشان است  گفت : ملت ایران بار دیگر در انتخابات پیش رو نشان خواهند داد که برعهد و میثاق خود با نظام انقلاب تاپای جان ایستاده اند و من مطمئن هستم که شراب عشق به نظام سبب خلق حماسه ی سیاسی در روز جمعه خواهد شد .

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح ویژگی های مردم سالاری دینی که ارمغان انقلاب اسلامی ایران است گفت : در دنیایی که عده ای براساس جرم گرایی مطلق واتیکانی تنها به دین توجه دارند و از مردم غافلند و در طرف مقابل آن عده ای دیگر با تئوری رأی اکثریت انسان را جای خدانشانده اند جمهوری اسلامی ایران مدل مردم سالاری دینی را به جهان ارائه کرد که در آن هم مشروعیت دینی وهم مقبولیت مردمی وجود دارد .

استاندار گیلان ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران مشروعیت و مقبولیت در کنار هم است و همه باید در کنار هم باشند و همه با هم در کنار دین باشند ، دین رفیق قافله نیست بلکه دلیل قافله است .

 

 

مهندس کیهان هاشم نیا ادامه داد : زمانی که در رأی اکثریت لیبرالیتی دین و خدا فراموش می شود ما می بینیم که حقوق بشر براساس تعاریف قلدرهای جهانی مشخص می شود و اصل حاکمیت اکثریت به اصل حاکمیت زورگویان تبدیل می شود .

وی افزود : در چنین جهان پرفتنه و پرآشوب دهکده ی جهانی ملت ایران با حضور خود در انتخابات نشان می دهد که همچنان زنده و پویا به مسیرپرعزتش حرکت می کند .

کهیان هاشم نیا در جمع بندی سخنانش با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه ی اسلامی گفت : برگزاری چنین همایشی به خوبی نشان می دهد که ما به مشترکات خود بیشتر از اختلافات امیدواریم و در کنار هم قرار داریم .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : در چنین دنیای پردودم فتنه سالوس و سیاه نمایی عقل و عشق وشرع حکم می کند برمشترکات تکیه کنیم .

وی افزود : حضور ما در انتخابات بدون توجه به اینکه دارای چه مذهب و دینی هستیم نشان می دهد که در سایه ی نظام اسلامی امید به اشتراکات داریم .

در این همایش که جمعی از روحانیون اهل سنت ،معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان، نماینده آستارا ، فرمانداران و امامان جمعه آستارا ، تالش و پره سر حضور داشتند ، فرماندار تالش ، امامان جمعه اهل سنت تالش و پره سر و مدیرکل اطلاعات در زمینه ی اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو افزایش وحدت و همدلی سخنرانی کردند .

در پایان همایش روحانیون از جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نخبگان اهل تسنن قدر دانی شد .

 

Share