محمدتقی کروبی در مصاحبه با بی بی سی از آزادی بابا گفت+تصاویر

دیارمیرزا “محمدتقی کروبی” فرزند مهدی کروبی میهمان تلفنی رسانه دروغ پرداز بی بی سی فارسی بود؛ فرناز قاضی زاده مجری بی بی سی فارسی از محمدتقی کروبی پرسید که انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور چه تاثیری بر روند حصر خانگی موسوی و کروبی دارد.   محمدتقی کروبی در پاسخ به سوال فرناز […]

دیارمیرزا “محمدتقی کروبی” فرزند مهدی کروبی میهمان تلفنی رسانه دروغ پرداز بی بی سی فارسی بود؛ فرناز قاضی زاده مجری بی بی سی فارسی از محمدتقی کروبی پرسید که انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور چه تاثیری بر روند حصر خانگی موسوی و کروبی دارد.

 
محمدتقی کروبی در پاسخ به سوال فرناز قاضی زاده اظهار داشت که ” آزادی موسوی و کروبی از حصر خانگی خواسته اصلی هواداران آقای حسن روحانی است کما اینکه آنها شعار آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را در میتینگ های تبلیغاتی ایشان و همچنین در شب پیروزی ایشان سر می دادند.
 
جشن پیروزی مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی به درخواست آزادی سران فتنه تعبیر می شود
از محمدتقی کروبی باید پرسید آیا حماسه نهم دی که هر ساله با حضور میلیون ها ایرانی برگزار می شود چه تعبیری خواهد داشت ….
وی همچنین گفت: حال که نظام مسیر عقلانیت را بر مسیر سرکوب ترجیح داده است [این اشاره ظریف از سوی محمدتقی کروبی اشاره به آن دارد که انتخاب آقای حسن روحانی نیز به اصطلاح مهندسی شده بوده است و نظام ایشان را به عنوان رئیس جمهور منتخب برگزیده است!!!] امید می رود که این مسیر را پیش بگیرد و با آزادی زندانیان سیاسی [موسوی و کروبی / آیا جفای این دو به حق ملت ایران بخشودنی است!؟] زمینه آشتی ملی را بیش از پیش فراهم سازد.
چطور می توان خیانت مهدی کروبی و میرحسین موسوی به ملت ایران را تنها با عنوان “آشتی ملی” از بین برد؛ مگر تفاوت موسوی و کروبی با نیروهای اجیر شده سازمان منافقین درحوادث سال ۸۸ چه بود که امثال محمدتقی کروبی خواهان برخورد شدید با آنها هستند ولی هنگامی که پای خانواده شان در میان است وضعیت به کل تفاوت می کند و بحث آزادی پیش می آید.
به گمان نگارنده فصل الخطاب همه چیز “قانون” است و بس؛ اگر میرحسین موسوی و مهدی کروبی اقدامی خلاف قانون اساسی انجام داده اند باید رسیدگی شود و از آنجایی که آن دو دارای پست و مقام بوده اند لازم است که دستگاه قضائی کشور هیچگونه تخفیفی در مجازات آنها قائل نشود چراکه خیانت یک فرد با خیانت یک مسئول از زمین تا به آسمان تفاوت دارد …
منبع: ماهستیم
Share