نامه فدایت شوم زندانیان سیاسی اوین برای خانم فائزه+تصویر

به گزارش دیارمیرزا سایت ضدانقلاب سحام نیوز،تعدادی از بانوان بند زنان زندان اوین با یادداشتی خطاب به فائزه هاشمی در پایان دوران محکومیتش نوشته اند: «این ارزش بزرگی است که تو به عنوان زندانیان سیاسی در اوین محبوس بودی، تلاش تو برای مبارزه با شرایط ناعادلانه زندانیان، هزینه هایی از جمله انتقال به انفرادی را […]

به گزارش دیارمیرزا سایت ضدانقلاب سحام نیوز،تعدادی از بانوان بند زنان زندان اوین با یادداشتی خطاب به فائزه هاشمی در پایان دوران محکومیتش نوشته اند: «این ارزش بزرگی است که تو به عنوان زندانیان سیاسی در اوین محبوس بودی، تلاش تو برای مبارزه با شرایط ناعادلانه زندانیان، هزینه هایی از جمله انتقال به انفرادی را به تو تحمیل کرد که با صبر و بردباری تحمل کردی.»نامه فدایت شوم زندانیان سیاسی اوین برای خانم فائزه+تصویر
تلاش فائزه هاشمی برای بهره برداری سیاسی سرانجام شسکت خورد و آنچنان که وی در نظر داشت تمام نشد، گفتنی است فائزه هاشمی در آستانه عید نوروز تلاش داشت در اوین به سر برده و از این موضوع خوراک خبری خوبی برای رسانه های ضدانقلاب فراهم سازد اما این نقشه شکست خورد و او قبل از عید نوروز از اوین آزاد شد.
با آنکه رسانه های ضدانقلاب خبر مرخصی «نسرین ستوده» در آستانه عید نوروز را منتشر کرده اند اما در پایان نامه مذکور [که در ادامه آورده می شود] نام «نسرین ستوده» به چشم می خورد و بار دیگر رسانه های ضدانقلاب مرتکب دروغ گویی می شوند چراکه ممکن نیست شخصی در بیرون از زندان باشد و نامه ای به امضای او در رسانه های ضدانقلاب منتشر شود!
به گزارش کلمه، دختر هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه درحالی از زندان اوین آزاد شد، که وی اصرار داشت تا اخرین لحظه ی حکم خود را بگذراند و لحظه ی تحویل سال نیز در کنار باقی زندانیان سیاسی باشد.فائزه هاشمی که ساعت ۱۲شب اول مهر ماه سال ۹۱به طور ناگهانی در منزلش بازداشت شده بود، در طول دوران محکومیت اش حاضر به استفاده از حق مرخصی نشد و با درخواست مقامات قضایی برای اعاده وثیقه جهت اخذ مرخصی مخالفت کرد.
متن یادداشت زندانیان سیاسی زن خطاب به فائزه هاشمی به شرح زیر است:
فائزه عزیز؛ ساعت ۶:۳۰صبح روز ۲۹اسفند، در ساعتی نامنتظر از تو خواستند زندان را ترک کنی و در قبال پافشاری ات برای ماندن تا ساعت تحویل سال، بی توجهی نشان دادند.. تو را در نیمه های شب به زندان آوردند و در ساعتی که همه خواب بودند نیز از زندان بیرون بردند در حالی که تو اعلان کرده بودی مایلی لحظه تحویل سال را در زندان باشی.
این ارزش بزرگی است که تو به عنوان زندانیان سیاسی در اوین محبوس بودی، تلاش تو برای مبارزه با شرایط ناعادلانه زندانیان، هزینه هایی از جمله انتقال به انفرادی را به تو تحمیل کرد که با صبر و بردباری تحمل کردی. بر این باوریم که در لحظه تحویل سال به یادمان هستی. همانگونه که ما به یادت هستیم و سالی خوش توأم با امن و آسایش و آزادی برای تو و همه مردم ایران،آنچنان که شایسته آن هستیم آرزومندیم.
هم بندیان تو در بند زنان زندانی اوین: مهوش شهریاری،نسرین ستوده،حکیمه شکری،ژیلا کرم زاده مکوندی،مریم جلیلی،میترا زحمتی و نوشین خادم
منبع: ماهستیم
Share