عسگراولادی در گیلان : آرامش مردم در مسایل سیاسی نباید خدشه‌دار شود

به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس ، حبیب‌الله عسگراولادی امروز در گردهمایی منطقه‌ای مدیران و مسئولان کمیته امداد استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در چابکسر با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خداوند متعال به انسان‌ها نعمت و روزی بسیاری عطا کرده و یکی […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس ، حبیب‌الله عسگراولادی امروز در گردهمایی منطقه‌ای مدیران و مسئولان کمیته امداد استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در چابکسر با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خداوند متعال به انسان‌ها نعمت و روزی بسیاری عطا کرده و یکی از نعمت‌های بسیار گران‌بها ایمن‌بخشی و مطمئن‌سازی خداوند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه است.

وی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری سال ۹۲ به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: اگر در سیاست و اقتصاد حماسی عمل نکنیم ضرر و زیان آن متوجه تمام جامعه می‌شود و باید همه قدر این نعمت الهی را بدانیم.

عسگراولادی با تاکید بر اینکه در مسائل سیاسی و اقتصادی آرامش و امنیت مردم نباید خدشه‌دار شود، تصریح کرد: انسان برای اینکه بتواند فعالیت اقتصادی و سیاسی داشته باشد باید از لحاظ امنیت زمانی و اطمینان به آینده آسوده خاطر باشد تا نتیجه فعالیت‌ها در تولید اثرگذار و سبب سرمایه‌گذاری شود.

نماینده ولی‌فقیه در کمیته امداد امام خمینی این نهاد را عرصه حمایت از محرومان دانست و بیان کرد: تمام امکانات باید برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و محرومان به‌کار گرفته شود تا زمینه حماسه اقتصادی فراهم شود و اگر نسبت به ابزارها و امکانات ناسپاسی کنیم و از آنها بهره لازم را نبریم در این صورت از نعمت‌های الهی محروم می‌شویم.

وی اشتغال مددجویان کمیته امداد را از مهم‌ترین موضوع‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: مدیران و مسئولان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان با بهره‌گیری از مجتمع اقتصادی امداد امام (ره) و تعامل می‌توانند در راستای ایجاد انگیزه و اشتغال برای خانواده‌های زیر پوشش مؤثرتر عمل کنند.

عسگراولادی خواستار همکاری همه‌جانبه تمام مدیران و مسئولان کمیته امداد در بهره‌گیری از منابع طبیعی و مجتمع اقتصادی شد و گفت: مسئولان کمیته امداد باید مددجویان را به طرف اشتغالزایی مفید و مستمر و همچنین رسیدن به استقلال مالی هدایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان نیز در گردهمایی مذکور عمده مسایل خانواده‌های زیر پوشش این نهاد را در بخش اقتصادی دانست و اظهار کرد: نهاد مذکور تلاش کرده تا با در اختیار قرار گرفتن ابزار و امکانات، سطح رفاه خانواده‌های تحت حمایت را ارتقا بخشیده و آنها را به طرف آسایش هدایت کند.

حسین علی‌محمدی با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت نیازمند توجه ویژه هستند، افزود: ۲۵ درصد از مردم گیلان در امر کشاورزی در ابعاد مختلف و با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند و این امر پاسخگوی امرار معاش آنها نیست و باید از طرف کمیته امداد مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

Share