عاشوری:انتخابات امسال، تجلی عینی حماسه سیاسی مردم ایران است

 به گزارش دیارمیرزا  رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امسال، تجلی عینی حماسه سیاسی ملت و اعلام وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است. ˈناصر عاشوری،افزود: مردم ایران امسال با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حماسه سیاسی خلق و […]

 به گزارش دیارمیرزا  رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امسال، تجلی عینی حماسه سیاسی ملت و اعلام وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

ˈناصر عاشوری،افزود: مردم ایران امسال با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حماسه سیاسی خلق و به دشمنان ثابت می کنند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را گویای وجود مردمسالاری حقیقی در ایران دانست و اظهار کرد: همه دستگاه ها و نهادهای مسوول باید مقدمات خلق این حماسه سیاسی را فراهم کنند.
رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نیز با حضوری پرشور در پای صندوق های رای، امنیت ملی و بین المللی کشور را تامین کرده و موجبات اقتدار بیش از پیش کشور خواهند شد.

به گفته عاشوری؛ نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، نشان دهنده اهمیت این دو مقوله است و همه باید از ظرفیت ها برای تحقق شعار امسال استفاده کنند.

وی بهره گیری از پتانسیل های موجود و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را از جمله راه های تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در خانه ملت ادامه داد: مجلس باید راهکارهای تحقق درآمدهای غیرنفتی را پیش روی دولت بگذارد و موانع را رفع کند تا شاهد جهش اقتصادی در کشور باشیم

Share