فوری: دیدار انتخاباتی هاشمی رفسنجانی و خاتمی

به گزارش دیارمیزرا برخی منابع از دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند. به گزارش دیارمیرزا به نقل از سراج، شنیده می شود در این دیدار سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی خطاب به وی گفته است که وی در صورت حضور […]

به گزارش دیارمیزرا برخی منابع از دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از سراج، شنیده می شود در این دیدار سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی خطاب به وی گفته است که وی در صورت حضور در انتخابات از حمایت اصلاح طلبان برخوردار خواهد بود.

خاتمی همچنین هاشمی رفسنجانی را چهره ای دانسته که مورد پذیرش نظام بوده و تصریح کرده است که در صورت کاندیداتوری وی در انتخابات زمینه پذیرش مردمی وی نیز وجود دارد.

شنیده می شود هاشمی رفسنجانی هم در این دیدار با بیان این که وی تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ندارد، از خاتمی پرسیده است که شما چرا در انتخابات حضور پیدا نمی کنید؟.

خاتمی در نیز در پاسخ با بیان این که شرایط برای حضور وی در انتخابات فراهم نیست، اظهار داشته است:جریان مقابل به ما انگ زده و نمی توانیم وارد عرصه انتخابات شویم.

Share