آخرین شنیده ها از فضای سیاسی گیلان

شایعات تغییرات مدیران / کاندیداهای احتمالی شورای شهر و …

دیار میرزا :‌  منابع موثق خبر می دهند که بزودی افرادی دیگر در خصوص پرونده مالی اعضای شورای شهر رشت با دستور مقام قضایی  بازداشت خواهند شد . اگر  شایعه دستگیری افراد جدیدی از شورای شهر به غیر از این چهار نفر قبلی  صحت داشته باشد، شمار اعضای بازداشت شده شورا به بش از چهار […]

دیار میرزا :‌  منابع موثق خبر می دهند که بزودی افرادی دیگر در خصوص پرونده مالی اعضای شورای شهر رشت با دستور مقام قضایی  بازداشت خواهند شد .

اگر  شایعه دستگیری افراد جدیدی از شورای شهر به غیر از این چهار نفر قبلی  صحت داشته باشد، شمار اعضای بازداشت شده شورا به بش از چهار نفر می رسد که در این صورت شورای شهر رشت  از حد نصاب خارج شده و منحل خواهد شد.

timthumb.php

شنیده شده که استاندار گیلان به دنبال برکناری مدیر کل ارشاد می باشد.
از سعید طاهری و افراد دیگری  به عنوان گزینه احتمالی تصدی گری این پست نام برده می شود.

آیا محمد علی اباذری بخشدار کوچصفهان  می شود؟

شنیده شده است که پس از تودیع و معارفه بخشدار سنگر و قرار گرفتن ابوالحسن سیمایی بر صندلی بخشداری سنگر قرار بود محمد علی اباذری بعنوان بخشدار کوچصفهان معارفه شود و جوشن نیز به فرمانداری رشت بازگردد اما ظاهرا فرماندار رشت بدلیل ……… با یکی از نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی از تغییر جوشن منصرف شده و اباذری که حکم  بخشداری کوچصفهان را در دست داشت فعلا بدون جا در فرمانداری بالا و پایین می رود  شنیده شده است به اباذری معاون فرماندار صومعه سرا را پیشنهاد داده اند .

باید صبر کرد و دید که آیا جوشن از بخشداری کوچصفهان خواهد رفت یا نه ؟

 حضور فیاض زاهد در محافل انتخاباتی

به نظر می رسد که فیاض زاهد در حال رایزنی با اقشار مختلف مردم رشت جهت کاندیداتوری برادرش ” پرهام زاهد” در انتخابات شورای اسلامی این کلانشهر می باشد.

 ذوق و خلاقیت شهردار رشت

شنیده شده است شهردار رشت دست به ابتکار جالب و در نوع خود عجیبی زده است ایشان جدیدا افراد را با عنوان تمشیت امور …. منصوب می کنند و با این روش از استعلام افراد از نهاد های امنیتی شانه خالی  می کنند نکته قابل ذکر این است که اولا چرا شهردار از راه قانونی اقدام به انتصاب افراد نمی کند وچرا نهاد های نظارتی جواب استعلام های قبلی شهرداری رشت را بدون مدنظر قرار دادن مثبت یا منفی آن  اعلام نمی کنند …..

تذکرات محمدرضا قاسمی طی جلسات اخیر صحن شورای شهر رشت به شهردار رشت هم قابل توجه است.
قاسمی بعد از اینکه با ریاست شورای اسلامی شهر رشت وداع کرد، چند باری بیشتر در صحن علنی صحبت نکرد و حتی برای اینکه مخالفت خود را با حضور ثابت قدم در شهرداری اعلام کند نظر مثبت یا منفی نیز در رای گیری ها نمیداد.
اما در چند جلسه گذشته شورا شاهد بودیم که وی ۴ تذکر به شهردار رشت داده است که بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی را هدف قرار داده است.

کاندیداهای احتمالی شورای شهر رشت

شنیده ها حکایت از آن دارد که سروش اکبرزاده عضو شورای دوم ، مرتضی عسکری مدیر کل اسبق دخانیات، محمد زالفی فرماندار اسبق شهرستان رشت، رضا ساغری شهردار اسبق رشت، ابراهیم رئوف حق پرور عضو شورای دوم رشت، حامد عبدالهی  فرزند شهید، ‏مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری رشت، ‏ موسوی روزان ‏،سردار علیزاده، آمادگی خود را جهت حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر رشت اعلام کرده اند.ظاهرا نامزدهای تصدی ١٣ جایگاه شورای اسلامی شهر رشت از ٣٠٠ نفر هم تجاوز خواهد کرد

شنیده ها حاکیست که شهردار رشت به دنبال عزل رئیس سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت می باشد.
البته محجوب همواره ثابت کرده در هر جایگاهی که باشد تا آخرین نفس برای بقا می جنگد.

نبرد خواهرزاده های نمایندگان مجلس

شنیده می شود  حسین میربلوک خواهر زاده دکتر تامینی(خواهرزاده خانم ایشان)  قصد حضور در انتخابات شورای شهر رشت را دارند.
البته منتظر هستیم  تا خواهر زاده جعفرزاده و  کوچکی نژاد نیز آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات اعلام کنند تا تنور رقابت خواهر زاده ها برای کسب کرسی صندلی های پارلمان شهر رشت گرمتر شود که تا الان حضور خود را اعلام نکرده است./

Share