نوبخت در کارزار انتخابات شورای شهر

دکتر محمدباقر نوبخت، نماینده چهار دوره مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در انتخابات شورای شهر، از تهران کاندیدا می شود. با نزدیک شدن به ایام ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در سطح کشور، پیرامون نامزدی افراد، اخبار مختلفی به گوش می رسد. به گزارش دیارمیرزا، پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته و با توجه […]

دکتر محمدباقر نوبخت، نماینده چهار دوره مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در انتخابات شورای شهر، از تهران کاندیدا می شود.

با نزدیک شدن به ایام ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در سطح کشور، پیرامون نامزدی افراد، اخبار مختلفی به گوش می رسد.

به گزارش دیارمیرزا، پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته و با توجه به وضعیتی که در اردوی اصلاح طلبان در سراسر کشور حاکی است، به نظر می رسد که مجموعه اصلاح طلبان نگاه ویژه ای را به انتخابات آتی شورای شهر دوخته اند.

از آنجا که طیف فوق الذکر برآیند مثبتی از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، تمام توجه خود را به پیروزی در انتخابات شورای شهر به ویژه در شهرهای بزرگ دوخته است.

بر این اساس مدتی است که اخبار گوناگونی از نامزدی برخی از اصلاح طلبان معروف که اکثرا از نزدیکان آقایان هاشمی و خاتمی هستند، به گوش می رسد.

یکی از این افراد، دکتر محمدباقر نوبخت، نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی است که شنیده شده، نامش در لیست نهایی اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

دکتر محمدباقر نوبخت حقیقی، نماینده مردم رشت در چهار دوره مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه است که هم اکنون، به عنوان معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار بوده و از نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شود.

بنا بر برخی اخبار حاصله لیست نهایی که اصلاح طلبان و نیز حامیان آقای هاشمی رفسنجانی در شهر تهران از آن حمایت خواهند کرد، شامل محمد علی نجفی، احمد مسجد جامعی، معصومه ابتکار، مرتضی حاجی، احمد خرم، حبیبالله بی‌طرف، مرتضی الویری، محمد جواد حق شناس، محمدرضا راه چمنی، فاطمه راکعی، داریوش قنبری، زهرا اشراقی، مرتضی بانک، محمد باقر نوبخت و سهیلا جلودارزاده خواهد بود.

برخی منابع نیز از محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان شهردار منتخب این لیست نام برده اند.

منبع : گبلان آنلاین

Share