لاهوتی:مشارکت سیاسی مردم دستاورد مهم انقلاب است

به گزارش دیار میرزا  از لنگرود، مهرداد لاهوتی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش اطاقور لنگرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: هنگامی انقلاب رخ داد که تمام کشورهای دنیا زیر چتر غرب یا شرق قرار داشتند و رژیم حاکم در ایران نیز نوکر آمریکا محسوب می‌شد و مردم هیچ نقشی در […]

واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور با مشکل نبود خدمات زیرساختی ضروری مواجه هستند

به گزارش دیار میرزا  از لنگرود، مهرداد لاهوتی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش اطاقور لنگرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: هنگامی انقلاب رخ داد که تمام کشورهای دنیا زیر چتر غرب یا شرق قرار داشتند و رژیم حاکم در ایران نیز نوکر آمریکا محسوب می‌شد و مردم هیچ نقشی در آن نداشتند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا دشمنان هر مبارزه‌ای را که آغاز می‌کنند توطئه‌های آنها خنثی می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه کشور ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را با تشکیل سپاه و بسیج شکست، خاطرنشان کرد: انقلاب متعلق به مردم بوده و مشارکت سیاسی مردم در اداره و انتخاب تمام امورات کشور از دستاوردهای مهم انقلاب است.

لاهوتی ایران را کشوری با نظام مردم‌سالاری نامید و یادآور شد: مردم در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در تمام مراسم‌های ۲۲ بهمن همواره حضور خود را به دشمن نشان می‌دهند.

وی اذعان کرد: اگر امروز در تسلیحات نظامی خودکفا و جزو کشورهای برتر دنیا هستیم همه از رشادت‌های ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، یادآور شد: به برکت خون شهدا تمام تحریم‌ها به فرصت‌ها تبدیل می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به چهار روستای لنگرود، اظهار کرد: خط انتقال به منطقه «لات‌لیل» به سرعت در حال انجام است و در آینده خط انتقال تا بلوردکان کشیده می‌شود.

لاهوتی متذکر شد: با مذاکرات انجام شده با مسئولان امر توافق شده تا در ضلع جنوبی میدان اطاقور به شکرکش لیل و خرما عملیات گازرسانی انجام گیرد تا به‌زودی شاهد این باشیم که لنگرود به جرگه شهرستان‌های سبز یعنی بالای ۹۵ درصد گازدار بودن بپیوندد.

منبع:خبرگزاری فارس

Share