دکتر رضا جمشیدی عضو هیات تحریریه یک ژورنال تحقیقاتی بین المللی شد

رضا جمشیدی چناری دانشیار گروه عمران دانشگاه گیلان به عنوان عضو هیات تحریریه یا Editorial Board یک ژورنال تحقیقاتی بین المللی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر رضا جمشیدی چناری دانشیار گروه عمران دانشگاه گیلان به عنوان عضو هیات تحریریه یا Editorial Board یک ژورنال تحقیقاتی بین المللی منصوب شد.
این عضو هیات علمی که رئیس شورای چهارم رشت بود و در انتخابات شوراهای سال ۹۲ حدود ۲۵ هزار رای از مردم شهر رشت کسب نمود و عضو و رئیس شورای شهر رشت در دوره چهارم گردید سال ۹۸ ایران را به منظور یک ماموریت علمی و پژوهشی به مقصد کانادا  ترک نمود و هم اکنون در مرکز ژئومهندسی که به صورت مشترک توسط دانشگاههای کوئینز و کالج مهندسی ارتش کانادا اداره میشود، مشغول تحقیقات پیشرفته بر روی خاکهای مسلح است.
در آخرین دستاورد پژوهشی ایشان موفق شد در کنار اسامی بین المللی آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن قرار گرفته و نامشان در لیست هیات تحریریه مجله تحقیقاتی Geosynthetics International که ژورنال رسمی انجمن بین المللی ژئوسنتتیک می‎باشد و توسط نظام مهندسی ساختمان بریتانیا منتشر میشود ثبت گردید. این مجله از ژورنالهای با رتبه بندی Q1 در رشته مهندسی عمران میباشد که تازه ترین تحقیقات در ارتباط با مصالح نوین در مهندسی عمران را چاپ می‎نماید.

 

Share