فرماندار لنگرود مطرح کرد:

استفاده از معادن کوهی برای تامین مصالح پروژه‌ها | عملکرد شهرداری کومله مثبت است

حیدری با تاکید بر لزوم توسعه و آبادانی شهرها اظهار کرد: عملکرد مدیریت شهری کومله را باتوجه به محدودیت منابع و اعتبارات مثبت می‌بینم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود با همراهی نماینده عالی دولت در این شهرستان در راستای توسعه و تسریع در تکمیل پروژه ها از محل پروژهای عمرانی سطح شهرستان لنگرود و همچنین یک معدن بازدید کردند.

فرماندار لنگرود در حاشیه بازدید از معادن کوهی این شهرستان که با همراهی دادستان و رئیس رئیس دادگستری لنگرود صورت گرفت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این بازدید پس از برگزاری نشست هماهنگی در دادگستری استان گیلان انجام گرفته است.

رحیم حیدری با بیان اینکه در آن جلسه این بحث مطرح شد که برای تامین مصالح پروژه‌های ملی شهرستان و برخی پروژه‌های شهری و روستایی نیازمند برداشت از معادن مختلفی هستیم، افزود: با توجه به فصل تخم ریزی ماهیان و ممنوعیت برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه مقرر شد که از مصالح کوهی استفاده شود که در همین راستا از یک معدن بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های شهری کومله نیز با قدردانی از اقدامات شورا و شهرداری کومله گفت: عملکرد مدیریت شهری کومله در راستای مجوزهای صادر شده خوب و قابل قبول بوده که جای قدردانی دارد.

حیدری با تاکید بر لزوم توسعه و آبادانی شهرها اظهار کرد: عملکرد شهرداری کومله را باتوجه به محدودیت منابع و اعتبارات مثبت می‌بینم و باتوجه به همدلی موجود میان شورا و شهرداری توانسته‌اند پروژه‌های خوبی را اجرایی کنند که سبب رضایتمندی مردم شده و همین رضایت مردم برای ما کافی است.

فرماندار لنگرود در رابطه با پروژه پیاده راه سلامت نیز اظهار کرد: رینگی برای اتصال به داخل شهر ایجاد می‌شود و اطراف پروژه نیز به هیچ وجه ساخت و ساز صورت نمی‎گیرد و باغات اطراف نیز حفظ خواهد شد تا مردم ضمن پیاده روی در این مسیر از زیبایی موجود بهره‌مند شوند.

حیدری در پایان گفت: شهرستان لنگرود و شهر کومله منطقه بکری برای سرمایه‌گذاری است که توصیه من به شهرداران این است که حتما به فکر جذب سرمایه گذاران باشند.

منوچهر مهدی پور شهردار کومله نیز با ابراز خرسندی از تعامل و همدلی شهرداری و شورای اسلامی گفت: تمام توان خود را با حمایتهای شما عزیزان، مسئولان قوه قضاییه، فرماندار محترم به کار گرفته ایم و شهرکومله با توجه به پتانسیل های گردشگری و جذب سرمایه گذاران روی ریل سازندگی قرار گرفته است به یک شهر ایده آل تبدیل خواهد شد.

گفتنی است امروز مسئولان شهرستان لنگرود از پیاده راه سلامت، خیابان در حال احداث طبیعت، خیابان شهید رجایی به طول ۱۶۰۰ متر و چشم انداز استخر جدید یادمان شهید کومله و تعدادی از پروژه های در حال احداث شهر کومله بازدید کردند.

Share