با پیشنهاد شهرداری کومله؛

شرکت کیان ساخت آرتین حامی مالی هیات بسکتبال لنگرود در رده های سنی جوانان و نوجوانان شد

حبیب اصغری رئیس هیات مدیره شرکت کیان ساخت آرتین گفت: بنا بر پیشنهاد منوچهر مهدی پور شهردار کومله اسپانسری تیم بسکتبال نوجوانان کومله را برعهده گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حبیب اصغری رئیس هیات مدیره شرکت کیان ساخت آرتین در گفتگو با دیارمیرزا با اعلام این خبر که بنا بر پیشنهاد منوچهر مهدی پور شهردار کومله اسپانسری هیات بسکتبال لنگرود در رده های سنی جوانان و نوجوانان را برعهده گرفته است، یادآور شد: با دیدن نوجوانان در فضای ورزشی ما هم احساس خوبی می کنیم و امیدوارم که حمایت ها منجر به کسب موفقیت شود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات از ده روز آینده درباره دلیل حمایت از این تیم ورزشی اظهار کرد: اصالتا لنگرودی هستم و همیشه دوست داشتم از استعدادهای ورزشی لنگرود خصوصا در والیبال و بسکتبال حمایت کنم.

اصغری با تاکید بر حمایت مالی و تجهیزات ورزشی یادآور شد: پس از اعلام نیاز سرپرست تیم امکانات لازم تهیه شده و در اختیار باشگاه قرار می گیرد.

وی در رابطه با حوزه فعالیت کاری شرکت کیان ساخت آرتین اظهار کرد: این شرکت ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد و بیشترین حوزه فعالیت آن نیز در حوزه راهسازی است و پس از سالها فعالیت در جنوب کشور و تهران در استان گیلان برای اولین بار در لنگرود و بعد کومله فعالیت داشته ایم.

Share