با حضور جانشین فرمانده ناجا در گیلان؛

حمیدرضا سرخوش پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود شد+ تصاویر

جانشین فرمانده ناجا در گیلان با بیان اینکه ناجا در خط مقدم برقراری نظم و امنیت است، گفت: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و اشرار ازجمله مأموریت‌های ویژه پلیس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین حسن‌پور امروز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما حاصل خون شهدا است، اظهار کرد: ناجا در خط مقدم برقراری نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده ناجا در گیلان با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت حاصل یک حرد جمعی است، تاکید کرد: همه دستگاه ها و مردم در برقراری امنیت نقش دارند و اگر همراهی و کمک مردم با پلیس نباشد نمی‌توان به‌خوبی امنیت را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر هرگونه بی نظمی و مخلین امنیت برخورد می‌کند، افزود: تاکید فرماندهی کل قوا بر این است که جایی که قانون است با قدرت وارد شوید و ملاحظه هیچکسی را نکنید.

حسن پور با بیان اینکه ناجا در حال انجام مأموریت فراوانی است که برخی از آنها در اولویت است، یادآور شد: برخورد قاطع با توزیع و فروش مواد مخدر یکی از اولویت ها است که بیش از چهار تن و ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یازده ماهه سال جاری کشف و ضبط و ۷۷۰ نفر در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از بعد نظامی هیچ کشوری حریف ما نیست، تصریح کرد: اما دشمنان به دنبال این هستند که در حوزه اخلاقی و مواد مخدر دشمنان ما را آسیب پذیر کنند زیرا یک فرد معتاد قادر به دفاع از کشور نیست.

حسن پور با اشاره به کشف سلاح و مهمات غیرمجاز گفت: بیش از ۱۴۳۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و جنگی کشف شده که نیست به سال گذشته افزایش ۵۱ درصدی را نشان می دهد.

جانشین فرمانده ناجا در گیلان با اشاره به حوزه پیشگیری از جرائم گفت: وظیفه داریم اموال مسروقه مردم را بازپس بگیریم و در حوزه پیشگیری باید به صورت جدی و همگانی ورود کنیم.

وی کاهش تلفات تصادفات ترافیکی را دیگر اولویت ناجا دانست و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته ۱۲ درصد فوتی و ۲۸ درصد جرحی کاهش داشته ایم.

در پایان این مراسم از زحمات مجید نیکویی، تجلیل و حمیدرضا سرخوش پور به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود منصوب شد.

Share