رئیس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در رشت؛

سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود | تهذیب نفس شرط رسیدن به مقام کمال است

سردار ایرانمنش با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی تبعیت کامل از رهبر معمظ انقلاب اسلامی داشته و ذوب در ولایت بودند، گفت: مقام سردار رشید اسلام به حدی بود که از زمان شهادت خود آگاه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «مهدی ایرانمنش» در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که امشب (دوشنبه، ۲۲ دی) در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه دست‌نوشته‌های شهید سلیمانی جمع آوری شده و در قالب کتاب به چاپ رسیده است، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات و کارهای ایشان قابل گفتن نیست و در آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

رییس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به مقام والای شهید و شهادت نزد خداوند، افزود: باید از خانواده شهدا به ویژه پدر و مادر شهیدان قدردانی کنیم زیرا فرزندانی برای دفاع از مرز و بوم این کشور تربیت کردند.

وی به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: سردار رشید اسلام، تبعیت کاملی نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و در واقع ذوب در ولایت بودند.

سردار ایرانمنش، تهذیب نفس را شرط رسیدن به مقام کمال الهی دانست و گفت: مقام سردار سلیمانی نزد خداوند به حدی بود که هر چه خواست خدا به او عنایت کرد.

رییس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از زمان و کیفیت شهادت خود آگاه بودند، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همواره بر نظام اسلامی تاکید داشتند و حفظ انقلاب را از اوجب واجبات می‌دانستند.

وی به مردم‌دار بودن شهید سپهبد سلیمانی اشاره و تاکید کرد: این شهید گرانقدر در احترام به شهداء و خدمت کردن به پدران و مادران شهید، تواضع مثال زدنی داشتند.

سردار ایرانمنش به روحیه استکبار ستیزی سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، در مقابل دشمنان ولایت بسیار قاطع بود.

رییس دفتر فرمانده نیروی قدس همچنین به نقش اثرگذار و مخلصانه شهید ابومهدی المهندس اشاره و اذعان کرد: این شهید خدمات گسترده‌ای در دوران دفاع مقدس و نقش بسزایی در فرماندهی اخراج داعش توسط حشد الشعبی از کشور عراق داشتند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی، با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با هدف تکریم مقام والای شهداء و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

Share