دیارمیرزا گزارش می‎دهد؛

گلایه مردم از عدم دریافت وام یک میلیون تومانی | آیا وام کرونا به نیازمندان داده شد؟

متقاضیان از عدم دریافت وام یک میلیون تومانی گله‌مند هستند و می‌گویند و علی‌رغم واجد شرایط بودن این وام را دریافت نکرده‌اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود شفیعی، مسئول روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در ارتباط با پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجازه دسترسی به ادارات کل استان‎ها برای رسیدگی به شکایت‌ها درباره عدم پرداخت وام را نداده است.

وی با بیان این مطلب که مشمولان برای ثبت نام به سامانه ۶۳۶۹ کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کرده بود به دیارمیرزا گفت: این دوره وام یک میلیونی به افرادی که بیمه ندارند، دارای کار ثابت یا دولتی و  همچنین حقوق بگیر نیستند پرداخت می‌شود.

شفیعی افزود: اگر این افراد ثبت نام کرده اند و هنوز وام یک میلیون تومانی برای آن‌ها پرداخت نشده است اگر مشمول باشند باید صبر کنند تا برای آنها واریز شود.

وی در مورد زمان پرداخت وام به مشمولان گفت: زمان دقیقی را نمی‌توان اعلام کرد زیرا سازمان برنامه و بودجه مرحله به مرحله واریزی‌ها را انجام می‎دهد.

آیا وام کرونا به نیازمندان داده شد؟

گفتنی است طی روزهای گذشته پیامهای مختلفی برای دیارمیرزا در رابطه با عدم دریافت وام یک میلیونی ارسال شده است که نمونه ای از آنها در زیر منتشر می شود.

«اولین روز ثبت نام کد ملی فرستادم، بیمه ندارم کار ندارم، درامد هم ندارم، دقیقا چهارم اذر پیام فرستادم، دفعه قبل هم وام گرفتم ولی الان برام نریختن چرا تو رو خدا بریزید من هیچ درامدی ندارم».

«من نه حقوق ثابت دارم نه درامد چرا واریز نشده، همه شرایطم دارم مرحله اول هم گرفتم یعنی اینقدر سخته که نمیتونین بفهمین که واجد شرایطها کیا هستن ادم تاسف میخوره واقعا»

«چرا من که بیکارم سه ساله شرمنده زن و بچه ام نه بیمه دارم نه شغل آزاد دارم یه قرون پول ندارم. چرامرحله اول برایم ریختین ولی این مرحله وام یک میلیونی به من نمی‌دید این عدالت نیست اونی که خونه داره شغل داره بگیره من که مستاجرم شغل ندارم. خودتون هم میدونید که من چقدر بدبختم این رو بخونید توروخدا عدالت رو اجراکنید ببینید».

 

 

Share