فرمانده ناوگان شمال با تبریک روز نیروی دریایی؛

عمق استراتژیک ایران تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است

اکنون به همت دلاورمردان و تکاوران نیروی دریایی ارتش، عمق استراتژیک ایران اسلامی فراتر از هر خط و مرزی تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با فرا رسیدن هفتم آذر ماه سالروز حماسه آفرینی و دلاورمردی های شهدای عزیز ناوچه ی موشک انداز «پیکان» که به عنوان «روز نیروی دریایی ارتش» نامگذاری شده است، امیر دریاداردوم عبدالوهاب طاهری، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا طی پیامی، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

در متن پیام دریاداردوم طاهری، ضمن عرض تبریک و خدا قوّت به همرزمان و کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش آمده است:

بسم الله الرحمن

هفتم آذرماه هر سال یادآور رشادت ها و دلاورمردی های مقتدرانه سفیدجامگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر پشتیبانی تخصصی، لجستیکی و اطلاعاتی کشورهای منطقه و ماهواره های کشورهای استکباری و ارتش تا بن دندان مسلح بعثی است‌ که تلألو درخشش مرواریدی آن بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

حماسه آفرینی‌های جاودان کارکنان دلیر و شجاع ناوچه موشک انداز «پیکان» که با انهدام بزرگترین پایانه های صدور نفتی مهم منطقه و از کار انداختن تمام توان رزمی نیروی دریایی ارتش بعثی، برگ زرین اقتدار، شجاعت و ذکاوت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون به همت دلاورمردان و تکاوران نیروی دریایی ارتش، عمق استراتژیک ایران اسلامی فراتر از هر خط و مرزی تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است و پیام صلح و دوستی و اقتدار و آمادگی ملت سرافرازمان را به آب های بین المللی و همه جهان مخابره نموده است.

اینجانب مجددا، فرا رسیدن هفتم آذر ماه که یادآور میثاق به خون نوشته نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کالبد خلیج تا همیشه فارس برای حفاظت از مرزهای جغرافیایی و باورهای دینی، مکتبی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم گام‌های استوار تلاش و همت‌تان در مسیر نگهبانی میراث گرانبهای شهادت و رشادت، در سایه سار حضرت ولی عصر(عج) و دعاهای مجیب فرمانده ولایی و حسینی سرشتمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) پا برجا و استوار باشد. ان شاءالله.

Share