فرماندار شهرستان لاهیجان مطرح کرد:

شجاعت عذرخواهی در کشور نهادینه شود

یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان ظهر روز سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این شهرستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: تفکر بسیجی، دینی و ضابطه مند است و بسیجی بودن یک افتخار محسوب می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان ظهر روز سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این شهرستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: تفکر بسیجی، دینی و ضابطه مند است و بسیجی بودن یک افتخار محسوب می شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه همه احزاب باید یک تشکل منسجم را دارا باشند، گفت: تفرق و انشقاق هیچ فایده ای برای پیشبرد اهداف و سیاست های کلی کشور نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شجاعت عذرخواهی باید در کشور نهادینه شود، گفت: اعتقاد ما بر این است که باید بر اساس یک چارچوب و اصولی حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در لاهیجان، به افزایش و تقویت شور و شعور سیاسی آحاد ملت تاکید کرد و گفت: پیشگیری از ابتلای مردم به انواع خرافات سیاسی، اجتماعی و مذهبی جزو وظایف ما است.

وی با اشاره به اینکه احزاب باید در کنار مردم باشند، گفت: مردم و مسئولان در جامعه ای که متشکل از همه احزاب و گروه ها باشد، متضرر نخواهند شد.

فرماندار لاهیجان در پایان گفت: دشمن وقتی نتواند در جنگ اقتصادی به موفقیت دست یابد، سراغ جنگ های سیاسی و فرهنگی خواهد رفت که امروزه شاهد آن هستیم.

Share