فرصتی برای تعامل بیشتر؛

احمدی به دیدار سالاری رفت | گسترش همکاری های شهرداری رشت و سازمان تامین اجتماعی

سید محمد احمدی، شهردار رشت اظهار داشت: شهرداری و تامین اجتماعی سازمان‌هایی خدمات رسان بوده که بیشترین مراجعات مردمی را دارا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدار در راستای گسترش و توسعه تعامل میان مجموعه مدیریت شهری و تأمین اجتماعی و ارائه راهکاری مناسب برای رفع برخی از مسائل برگزار شد.

شهردار رشت با اشاره به نقش مهم این دو سازمان جهت ایجاد رفاه برای مردم افزود: شهرداری و تامین اجتماعی سازمان‌هایی خدمات رسان بوده که بیشترین مراجعات مردمی را دارا هستند.

وی با اشاره به تاثیر سازمان تامین اجتماعی در تامین آتیه خانواده‌ها و توجه به وسعت فعالیت‌ها و خدمات شهرداری، خواستار تعامل بیشتر به منظور ارائه خدمات بهتر به پرسنل خدوم شهرداری شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این دیدار با اشاره به حمایت این سازمان از مدیریت شهری در راستای توسعه شهر از افزایش همکاری‌ها با شهرداری رشت خبر داد.

گفتنی است، در این دیدار با رایزنی‌های صورت گرفته، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دستورات لازم را جهت مساعدت‌های ویژه در حل مشکلات بیمه‌ای شهرداری رشت را صادر کرد.

Share