دیدار رضی زاده با رئیس کمیته ملی المپیک؛

توافق برای تحولات زیربنایی در کشتی گیلان؛ از احداث خانه کشتی تا فعالیت کشتی بانوان

احداث خانه کشتی به مساحت هشتصد متر مربع در بندرانزلی و همچنین توافق برای احداث خانه کشتی رشت و کیاشهر و تجهیز کامل سالن شهید رجایی و تبدیل آن به یک پایگاه قهرمانی از مهمترین موارد مطرح شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر رضی زاده رئیس هیئت کشتی استان گیلان پس از جلسه و دیدار با سلطانی فر وزیر ورزش کشور این بار با صالحی امیری رئیس کمیته المپیک کشور نیز جلسه‌ای در خصوص تحولات زیر بنایی در رشته کشتی در استان گیلان برگزار کرد.

رضی زاده در این جلسه سرمایه‌گذاری روی کشتی پایه و استعدادیابی را پر اهمیت دانست و در کنار آن توجه به پیشکسوتان و راه اندازی کانون پیشکسوتان کشتی استان گیلان را از برنامه‌های این هیئت قلمداد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان در خصوص برنامه‌های آموزشی ویژه این هیئت با رئیس کمیته المپیک گفتگو کرد و ارتقاء سطح دانش مربیان استان را از برنامه‌های اصلی خود دانست.

وی همچنین در خصوص اقدامات زیر ساختی هیئت کشتی از زمان ریاست خود گزارشی را به رئیس کمیته المپیک کشور ارائه کرد که احداث خانه کشتی به مساحت هشتصد متر مربع در بندرانزلی و همچنین توافق برای احداث خانه کشتی رشت و کیاشهر و تجهیز کامل سالن شهید رجایی و تبدیل آن به یک پایگاه قهرمانی از مهمترین موارد مطرح شده بود.

امیر رضی زاده از برنامه‌های ویژه هیئت کشتی استان گیلان در خصوص کشتی بانوان و اقدامات انجام شده در این خصوص گزارش کاری به صالحی امیری و سایر حاضرین در جلسه ارائه نمود.

Share