با حضور جمعی از مسئولان؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت اولین بیمارستان خصوصی در رودسر

عملیات اجرایی ساخت اولین بیمارستان خصوصی با نام میرزا کوچک خان در منطقه رامدشت شهرستان رودسر آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با سالروز ولادت رسول اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) عملیات اجرایی ساخت اولین بیمارستان خصوصی با نام میرزا کوچک خان در منطقه رامدشت رودسر آغاز شد.
مدیر اجرایی این پروژه روز سه شنبه در جریان گلنگ احداث این بیمارستان میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این پروژه را که در زمینی به مساحت ۱۴هزار متر مربع و با زبر بنای ۱۳هزار متر مربع ساخته می شود، ۱۴۰میلیارد تومان اعلام کرد.
دکتر اردشیر حسن زاده مدت زمان اجرای پروژه تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از آن را ۴ساله ذکر و ابراز امیدواری کرد که پروژه در زمان مشخص و تعیین شده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی با اشاره‌ به جمعیت ۱۵۰هزار نفری رودسر با داشتن یک بیمارستان دولتی، ضرورت احداث یک بیمارستان خصوصی به عنوان اهرم کمکی برای دولت و ملت را اجتناب ناپذیر دانست و اضافه کرد: بنا بر این تصمیم گرفته شد در کنار بیمارستان دولتی یک بیمارستان خصوصی نیز احداث می شود تا بتواند خدمات درمانی و تشخیصی ارائه دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر نیز در حاشیه این مراسم ساخت بیمارستان خصوصی را در کنار بیمارستان دولتی به عنوان نیاز مهم و اساسی شهرستان ذکر و افزود: مطمئنا این روند می تواند یک رقیب خوبی در ارتقای خدمات سلامت محسوب شود.
دکتر سید علی میر هاشمی ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل بالای شهرستان به لحاظ علمی و پزشکی و ورود پزشکان با تخصص های جدید به روند توسعه خدمات پزشکی شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.
بر پایه این گزارش کلنگ احداث اولین بیمارستان خصوصی با نام میرزا کوچک روز سه شنبه در منطقه رامدشت رودسر به زمین زده شد در روند انجام این پروژه مجتمع سلامت و گردشگری نیز در آن لحاظ و پیش بینی شده است.

Share