فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز طرح شهید سلیمانی از یکم آذر در گیلان | توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا و با شعار «هر پایگاه بسیج یک مرکز بهداشت» از فردا(شنبه یکم آذرماه) آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با فرا رسیدن ایام هفته بسیج، هیئت رئیسه سپاه قدس گیلان با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دیدار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه شعار هفته بسیج امسال را «بسیج پیشرو در خدمت و امیدافرینی» دانست و اظهار داشت: مسئله امیدآفرینی و امید به آینده لازمه تحقق گام دوم انقلاب است.

سردار محمد عبدالله‌پور بسیج را یکی از عوامل اقتدار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امسال ۸۶۷ برنامه توسط سپاه قدس گیلان برای ایام هفته بسیج پیش‌بینی کرده است.

وی توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی را بخشی از اقدام سپاه قدس گیلان در ایام هفته بسیج دانست و ابراز داشت: ۱۱۴ مسکن محرومان در ایام هفته بسیج در سراسر استان گیلان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان اقدام به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط رده‌های اقشاری بسیج را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و افزود: طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا و با شعار «هرپایگاه بسیج یک مرکز بهداشت» از فردا(شنبه یکم آذر) آغاز می‌شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه سپاه بسیج مفتخر است که تحت زعامت ولی‌فقیه فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تنها نسخه شفابخش کشور است.

Share