محمد جواد عشوری جانباز ۷۰ درصد لنگرودی به یاران شهیدش پیوست

«محمدجواد عشوری» از یادگاران دوران دفاع مقدس بود که در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب در جنگ تحمیلی به درجه جانبازی نائل شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانباز ۷۰ درصد اهل شهرستان لنگرود استان گیلان پس از تحمل جراحات جانبازی سرانجام به جمع یاران شهید خود پیوست.

عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی، شهادت جانباز گرانقدر «محمدجواد عشوری» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون»
«و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.»
پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا و ایثارگران با ورود این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.
جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را نمایش گذاشتند، هیچگاه مسئولیت خود را تمام شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت قدم هستند.
بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی جانبازان گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جانباز معزز «محمدجواد عشوری» به جامعه ایثارگری استان و ابراز همدردی با خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات را برای آن مرحوم از بارگاه ایزد منان خواستارم.

گفتنی است شهید محمدجواد عشوری متولد ۳۰ خرداد سال ۱۳۴۵در منطقه عملیاتی فکه سال ۱۳۶۲ بر اثر تیر مستقیم دشمن به پهلوی چپ و قطع نخاع از ناحیه کمر به درجه رفیع جانبازی نائل گردید.

Share