فرشاد پیوس پس از صعود به لیگ یک به همراه چوکای تالش:

صعود چوکا، ادای دین من به تالش بود | باید تلاش کنیم به بهترین شکل تقویت شویم

فرشاد پیوس، سرمربی چوکای تالش اظهار داشت: مسلما کار سخت‌تر خواهد شد. باید تلاش کنیم به بهترین شکل تقویت شویم. حق مردم تالش است که در سطح اول باشند و این مساله البته نیازمند این خواهد بود که حمایت ویژه‌ای از هر نظر صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ورزش سه، سرمربی چوکای تالش موفق شد به همراه این تیم جواز صعود به لیگ آزادگان را به دست بیاورد.

بعد از شهید قندی و سپیدرود رشت، چوکای تالش سومین تیمی بود که فرشاد پیوس در قامت سرمربی توانست آنها را به دسته اول برساند.

سرمربی چوکای تالش درباره این صعود گفت: این دینی بود که از مدت‌ها قبل بر گردن من قرار داشت. یک بار که در خونه به خونه بابل بودیم مانع از صعود آنها به لیگ یک شدیم و همیشه این دین را بر گردن خودم احساس می‌کردم. خیلی خوشحالم که توانستیم در پایان یک فصل سخت به این مهم دست پیدا کنیم. از تمام بازیکنان و اعضای دیگر کادرفنی و مسوولان تالش تشکر می‌کنم. به هواداران چوکا نیز این اتفاق را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: حمایت آنها تا پیش از شرایط کرونا تاثیر زیادی در این روند ما داشت و خوشحالم که بعد از آن نیز توانستیم با احساس مسوولیت بالا به نتیجه لازم برسیم. از تمام مسوولان تالش که در این مدت در کنار ما بودند و حمایت ویژه داشتند نیز تشکر می‌کنم.

پیوس درباره برنامه آنها برای حضور در لیگ آزادگان نیز گفت: مسلما کار سخت‌تر خواهد شد. باید تلاش کنیم به بهترین شکل تقویت شویم. حق مردم تالش است که در سطح اول باشند و این مساله البته نیازمند این خواهد بود که حمایت ویژه‌ای از هر نظر صورت گیرد. بازیکنان خوبی داریم و نیاز به تقویت هم وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی پیش رو نیز گفت: ابتدا قهرمانی دوباره این تیم را تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که یحیی و بازیکنان در این بازی نیز با تمام توان به میدان خواهند رفت. موضوعی که در پرسپولیس جالب توجه است انگیزه همیشگی آنها برای پیروزی و موفقیت و جام است. این بازی از بالاترین حساسیت برخوردار است و امیدوارم در نهایت با توجه به شرایط مناسبی که هر دو تیم دارند، نمایش خوب و پرهیجانی را نیز شاهد باشیم.

پیوس درباره آقای گلی شیخ دیاباته نیز گفت: او واقعا بازیکن خوبی است. حضور چنین بازیکنانی در لیگ باعث بالا رفتن کیفیت تیم‌ها خواهد شد. با این حال من دوست داشتم علیپور آقای گل شود. به شیخ دیاباته بابت این عنوان تبریک می‌گویم و او نشان داد از سطح کیفی بالایی برخوردار است و کار مدافعان را خیلی سخت کرد.

Share