حاج محمدی: خدمت به شهدا لیاقت می خواهد

تفاهمنامه شهرداری رشت و بسیج سازندگی برای تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام پارک ملت

حاج محمدی تاکید کرد: پیش از دوران من، هیچ مبلغی به پیمانکار پروژه یادمان شهدای گمنام پرداخت نشد و این پروژه در دوران حضورم تکمیل و احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه بررسی روند تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام پارک ملت ظهر امروز در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

ناصر حاج محمدی شهردار رشت در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به شهدا لیاقت می خواهد اظهار کرد: وظیفه ما است دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مسئولیت های مختلف توفیق احداث یادمان های شهدا را داشته ام بیان کرد: این دو شهید گمنام مهمان ما هستند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه کند شدن روند احداث یادمان شهدای گمنام در شأن شهدا نیست گفت: نبود قرارداد مشخص در گذشته و اجرای پروژه براساس توافقات شفاهی روند اجرای پروژه را کند کرد.

 حاج محمدی تاکید کرد: پیش از دوران من، هیچ مبلغی به پیمانکار پروژه یادمان شهدای گمنام پرداخت نشد و این پروژه در دوران حضورم تکمیل و احداث خواهد شد.

این جلسه که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برگزار شد مقرر شد مطالبات باقی مانده پیمانکار پروژه تسویه شده و ادامه پروژه به سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان واگذار گردد.

همچنین پیمانکار پروژه یادمان شهدای گمنام بخشی از مطالبات خود را در راستای خدمت به شهدا بخشید.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: اگر برای شهدا کار کنیم شهدا اجر ما را خواهند داد.

شیرزاد خاطرنشان کرد: می توانیم از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای احداث پروژه های عام المنفعه نظیر نمازخانه و سرویس بهداشتی در سطح شهر استفاده کنیم.

Share