امام جمعه اسالم:

برقراری ارتباط با غربی ها دستاوردی جز مربا، دمپایی و پیژامه ندارد!

باقری ارومی گفت: امارات از برجام درس عبرت بگیرد برقراری ارتباط با غربی ها و عبری دستاوردی جز مربا و دمپایی و پیژامه ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) و جسارت به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن در یک تجمع در سوئد به بیان حقانیت دین اسلام و کتاب قرآن و شخصیت بزرگوار حضرت محمد(ص) پرداخت.
باقری با بیان اینکه اهانت دشمنان اسلام و طاغوت های زمان به پیامبر اکرم(ص) نشان از ضعف و درماندگی آنان در مقابل رشد روزافزون قدرت اسلام است عنوان کرد: دشمنان دین و توحید هرگاه در محاسبات شیطانی خود به بن بست می خورند به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند تا مدتی امت اسلام را مشغول این ماجرا کنند اما این بار بدانند امت اسلام بیدارتر از گذشته متوجه نقشه های شیطانی آنها هستند و بدانند که نقشه شیطان ضعیف است و راه به جایی نخواهند برد.
امام جمعه اسالم در خطبه دوم با اشاره به سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان و حضور میدانی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان گفت: تنها با روحیه جهادی و انقلابی می توان مشکلات را حل کرد. وقتی این حرکت انجام شد عده ای که سالهاست بر میزهای خود تکیه زده اند و هیچ کاری برای خدمت به مردم انجام نداده است صداهایشان بلند شد و هجمه های تبلیغاتی خود را شروع کردند چرا که ناتوانی خودشان در مدیریت برای مردم آشکار شد.
خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه اینها همان افرادی هستند که همه مشکلات کشور را به مذاکره و برقراری ارتباط با غربی ها گره زده اند و از هر فرصتی برای تکرار مذاکره با آمریکا استفاده می کنند و اکنون نیز چشم به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دوخته اند غافل از اینکه اگر چه حزب حاکم آمریکا تغییر کند ولی سیاستهای آمریکا در قبال جمهوری اسلامی تغیر نخواهد کرد و جمهوری خواه و دموکرات دو روی یک سکه اند.
وی به عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این ارتباط حضور یک مدل اسرائیلی و تبلیغ لباس راحتی زنانه در صحراهای امارات با پرچم دو کشور بود. امارات از برجام درس عبرت بگیرد برقراری ارتباط با غربی ها و عبری دستاوردی جز مربا و دمپایی و پیژامه ندارد.
باقری همچنین با توجه برگزاری نشست سران مقاومت در فلسطین و دیدار اسماعیل هنیئه با سیدحسن نصرالله گفت: این دیدار سران گروه های مقاومت بزرگترین دهن کجی به خیانت بزرگ امارات و عربستان در برقراری ارتباط با صهیونیست هاست و باعث تقویت جریان مقاومت اسلامی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

Share