فرمانده انتظامی لنگرود؛

فضای مجازی همانند چاقوی دولبه است | در نظام اسلامی خستگی معنا ندارد

نیکویی با بیان اینکه فضای مجازی همانند چاقوی دولبه است، گفت: نادیده انگاشتن فضای مجازی به ما ضربه می زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ مجید نیکویی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: در این دنیا نمی‌توان از ایثارگران و آزادگان آنطور که شایسته است، سپاسگزاری کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: اگرچه این روز را پشت سر گذاشته ایم اما در هر زمان، تجلیل از هر کسی که برای حل یک مشکل و همدلی با مردم، قدم بر میدارد دیر نیست.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه در نظام اسلامی خستگی معنا ندارد با تاکید بر لزوم کار جهادی گفت: باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم تا برای یک آینده بهتر با روحیه جهادی در کنار یکدیگر گام برداریم و شما خبرنگاران رسالت خطیری دارید که باید نقاط ضعف و قوت را توامان بیان کنید.

نیکویی با بیان اینکه امروز هر شهروند خودش یک رسانه است، افزود: باتوجه به سرعت بالای انتشار خبر، مسوولیت شما خطیر است.

وی با بیان اینکه ناجا افتخار مقام مجاهدت فی سبیل الله را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، افزود: با هدایت و مدیریت و کدام نافذ رهبر معظم انقلاب کشتی عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرمنزلگاه مقصود خواهد رسید و شرط اول در این راستا دشمن شناسی و تبعیت از ولایت است.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه خبرنگاران برای بصیرت بخشی نقش پر رنگی دارند، گفت: نیاز است که مردم بدانند امنیت چگونه ایجاد شده و آنها چگونه میتوانند در تامین امنیت نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع مردم از اقدامات پلیس خبردار نمی شوند اما اثرات آن در جامعه ملموس است، افزود: برخورد با اراذل و اوباش، ایجاد امنیت و آسایش نتیجه این اقدامات است.

نیکویی با بیان اینکه اقدامات انجام شده مرهون زحمات پرسنل ناجا است، افزود: پلیس در ایام مبارزه با کرونا در تمام بخشها حتی در بیمارستان ها برای تامین امنیت حضور داشت.

فرمانده انتظامی لنگرود با قدردانی از رسانه ها اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه ما است و اگر کسی از انتقاد دوری کند، خودش متضرر خواهد شد.

وی با استقبال از انتقاد سازنده گفت: در عصر کنونی که استقبال از فضای مجازی زیاد شده و تبدیل به فضای حقیقی شده است انتظار می رود که رسانه های ایران با قوت و قدرت ظاهر شوند.

نیکویی با بیان اینکه فضای مجازی همانند چاقوی دولبه است، گفت: نادیده انگاشتن فضای مجازی به ما ضربه می زند و باید با دقت و ظرافت در این مسیر گام برداریم.

Share