برای تسهیل در شرایط واگذاری 52 واحد مسکونی به کارکنان آبفا؛

تفاهمنامه همکاری آبفای گیلان با اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندرانزلی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندرانزلی، هدف از اجرای این طرح را، تسهیل در شرایط واگذاری ۵۲ واحد مسکونی به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای تسهیل در واگذاری ۵۲ واحد مسکونی برای کارکنان شرکت آبفا، تفاهم نامه همکاری بین آبفای گیلان و اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندرانزلی منعقد شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندرانزلی، هدف از اجرای این طرح را، تسهیل در شرایط واگذاری ۵۲ واحد مسکونی به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به منظور رفاه حال همکاران خود اقدام به مذاکره و هماهنگی با اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندرانزلی نموده است، افزود: با انعقاد این تفاهم نامه هیچ تعهد مالی متوجه شرکت نخواهد شد و با اطلاع رسانی از شرایط واگذاری واحدهای مسکونی، علاقمندان جهت برخورداری از این تسهیلات ثبت نام می نمایند و در صورت استقبال همکاران نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مسکن مهر رشت نیز اقدام خواهد شد.

Share