فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

کشف ۳۳ فقره سرقت در رشت | ۲۵ سارق دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۲۵ سارق دستگیر و ۳۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۲۵ سارق دستگیر و ۳۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت دو روز در شهرستان رشت اجرا شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۳۳ فقره سرقت کشف و ۲۵ سارق دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: ۴۱ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی همچنین به کشف ۲ کیلو و ۷ گرم انواع موادمخدر، دستگیری ۹ خرده فروش و ۳۲ مجلوب در اجرای این طرح اشاره کرد.

سرهنگ رمضانی بیان داشت: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۸ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از ۸۱ واحد صنفی در شهرستان رشت، ۱۶ واحد متخلف با هماهنگی مراجع قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share