رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد:

دستگیری ۷ عضو یک شرکت هرمی در رشت و خمام | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: اعضای باند ۷ نفره یک شرکت هرمی که اقدام به عضوگیری و فعالیت در شهر رشت و خمام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: اعضای باند ۷ نفره یک شرکت هرمی که اقدام به عضوگیری و فعالیت در شهر رشت و خمام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و مشخص شد که اعضای این باند با اجاره یک واحد مسکونی در بخش خمام اقدام به عضو‌گیری و گسترش شرکت هرمی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی دقیق این شرکت، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۴ متهم را دستگیر کردند، اظهار داشت: تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی در بازرسی از محل فعالیت متهمان کشف شد.

سرهنگ شعبانی به شناسایی و دستگیری ۳ عضو دیگر این شرکت هرمی در شهر رشت اشاره کرد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس اذعان داشتند که از استان‌های مختلف کشور دور هم جمع شده و هر یک با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی، در حال عضوگیری و گسترش فعالیت‌های خود بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

Share