مهلت ثبت نام تا 30 تیر 99 است

استخدام صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۹۹+ جزییات کامل

صندوق تامین خسارت‌های بدنی به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان شرایط و ضوابط مصاحبه استخدامی سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به منظور تأمین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان استخدام و در راستای بهینه سازی فرآیند استخدام صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در سراسر کشور، شرایط و ضوابط مصاحبه استخدامی (سال ۱۳۹۹) به شرح زیر اعلام می‌گردد:

مهلت ثبت نام تا ۳۰ تیر ۹۹ می‌باشد.

تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکاررفته در این دفترچه به شرح زیر است:

الف) دستگاه اجرایی: کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، دستگاه اجرایی نامیده می‌شود.

ب) مقاطع تحصیلی: مقطع تحصیلی نشانگر طول مدت تحصیل و نوع مدرک اعطایی در پایان تحصیالت دانشگاهی (و سطوح حوزوی مرتبط) است که عبارتند از:

۱ -کارشناسی (لیسانس) ۲ -کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)

ج) بومی بودن: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند:

۱ .شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)

۲ .استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی)

۳ .همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)

۴ .همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد (جهت اعمال ضرایب استانی)

۵ .داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)

۶ .داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی)

۷ .داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)

۸ .داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی)

۹ .پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)

۱۰ .پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (جهت اعمال ضرایب استانی)
تذکر ۱: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهای ۷ الی ۱۰ صرفاً برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

تذکر ۲:  مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن داوطلب،آخرین تقسیمات کشوری اعلام شده توسط وزارت کشور در زمان ثبت نام میباشد.

د) ایثارگران: شامل جانبازان،آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد می باشند.

هـ) ایثارگران: رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵ درصد) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت.

تأیید مدت حضور در مناطق جنگی، عملیاتی و امنیتی درگیر جهت بهره مندی رزمندگان از امتیازات، تسهیلات و خدمات حسب مورد بر عهده مراجع ذیل میباشد:

الف) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

پ) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

شرایط عمومی

– داشتن تابعیت ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (برای آقایان)
تذکر: ملاک عمل برای ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم، زمان برگزاری مصاحبه میباشد.
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
تذکر: در صورت عدم تأیید توانایی داوطلبان استخدام توسط صندوق تأمین خسارتهای بدنی درمرحله مصاحبه استخدامی و یا معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی علوم پزشکی استان مربوطه (محل خدمت) میباشد.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
– عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
– عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت و یا پیمانی با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام.
تذکر: داوطلبان استخدام، نبایستی جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی باشند.
– داشتن مدرک (رشته تحصیلی و گرایش) با مقطع تحصیلی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام.
تذکر ۱ :داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این مصاحبه ثبت نام نمایند که رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل این دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.
تذکر ۲ : ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت زمان برگزاری مصاحبه میباشد. ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.
– داشتن حداکثر سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدرک لیسانس و حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق لیسانس
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام می باشد.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
جانبازان، آزادگان،فرزندان و همسران شهدا،فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
– افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
– رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه.
– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش انها از تاریخ ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
– مدت خدمت ضرورت به شریط حداکثر سن مقرر در آگهی استخدامی اضافه می‌شود.

مواد مصاحبه تخصصی

مواد مصاحبه تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره ۱ مشخص شده است.

امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) امتیاز بومی بودن:

برای مشاغل ذکر شده در ستاد دستگاه در شهر تهران ضریب بومی اعمال نمی گردد و کلیه داوطلبان با ضریب یک محاسبه میگردند. و برای سایر استان ها ضریب بومی ۱/۲ برای کلیه افراد بومی استان لحاظ می گردد. استخدام های که حوزه خدمت دو استان و یا بیشتر ذکر شده نمره بومی برای همه استان های ذکر شده به صورت ضریب ۱/۲ محاسبه می گردد.

ب- سهمیه ایثارگران:

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی در امتیاز مربوطه جهت فرایند استخدامی لحاظ خواهد شد.

الف) مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران و یا بالعکس، نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نماید.

ب) رعایت شرایط حداقل معدل (در صورت وجود در شرایط اختصاصی دستگاه اجرایی) و همچنین کسب حد نصاب نمره مصاحبه برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید) الزامی میباشد.

ج) در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت.

د) به تمامی ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه میشود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبت نام با بنیاد شهید و امور ایثارگران محل تشکیل پرونده خود تماس و نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.

تذکر: چنانچه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه، در اولویت یا شمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران قرار نگیرند، شرکت کننده عادی تلقی میگردد.

هـ) اولویت پذیرش در مشمولین پنج درصد (۵ درصد) ایثارگران، با رزمندگان میباشد (رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در مصاحبه استخدامی و داشتن شرایط احراز الزم در حد سهمیه تعیین شده از شرط حد نصاب در مصاحبه معاف بوده و بر اساس نمرات فضلی مکتسبه انتخاب خواهند شد) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در صورت کسب حد نصاب در اولویت بندی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.

و) ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵ درصد ایثارگران،جهت استفاده از سهمیه مختص خود، می بایستی در زمان انتخاب شغل، مشاغلی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نظر آن مشاغل بیش از یک نفر باشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران ۵ درصد صرفاً در مشاغلی اعمال میگردد که ظرفیت پذیرش آنها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت،سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت.) سهمیه ۵ درصد ایثارگران قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل،سهمیه ۵ درصد ایثارگران محفوظ خواهد ماند.

ز) استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران (۲۵ درصد و ۵ درصد) از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت میپذیرد.

ج) سهمیه معلولین

جذب معلولین عادی (با ارایه معرفی نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (۳درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در مصاحبه استخدامی صندوق تأمین خسارتهای بدنی، کسب حد نصاب الزم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول بر اساس نمره مکتسبه مصاحبه و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت میپذیرد.

تذکر ۱: معلولین مشمول سهمیه ۳ درصد جهت استفاده از سهمیه مختص خود، میبایستی در زمان انتخاب شغل، مشاغلی را انتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز (ظرفیت) آن مشاغل بیش از یک نفر باشد. (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت.) بدیهی است انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه معلولین از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت. سهمیه ۳ درصد معلولین قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، سهمیه سه درصد معلولین محفوظ خواهد ماند.

تذکر۲: معلولین محترم میبایست توانایی انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند و در صورت عدم تأیید توانایی معلولین توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی،مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلب معلول، شورای پزشکی علوم پزشکی استان مربوطه (محل خدمت) میباشد.

مراحل ثبت نام

الف) دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و اسکن مدارک:

بدیهی است صرفاً داوطلبانی میتوانند در این مصاحبه ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام مدارک را در سامانه ثبت و اسکن نمایند و در زمان مصاحبه اصل مدارک را به همراه داشته باشند:

– کارت ملی

–شناسنامه عکسدار

– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) –

مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات دال بر فراغت از تحصیل تا زمان برگزاری مصاحبه)

– مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی (اعم از بومی بودن، نیروی قراردادی برای احتساب حداکثر سن، ایثارگران، معلولین)

تذکر ۱: در صورت عدم اسکن مدارک و مستندات متقاضی در سامانه و یا مغایرت مدارک اسکن شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه، ثبت نام فرد متقاضی حذف خواهد شد و متقاضی حق هرگونه اعتراض را از خود سلب مینماید.

تذکر ۲ :مدرک تحصیلی متقاضی میبایست با رشته انتخابی تعیین شده در آگهی استخدام مطابقت داشته باشد. عدم مطابقت رشته تحصیلی متقاضی با عناوین رشته تعیین شده در آگهی استخدام به منزله عدم پذیرش متقاضی در آزمون مصاحبه خواهد بود.

ب) تهیه فایل عکس پرسنلی

داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام صندوق تامین خسارتهای بدنی آماده نماید:
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط بایستی با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان الزم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در مصاحبه قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تأکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی ، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

زمان ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۹ لغایت روز دوشنبه مورخ ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت.

مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در مصاحبه باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

Share